خبرگزاری کار ایران

دادستان بردسکن اعلام کرد؛

وضعیت نامطلوب بهداشت در شهرستان بردسکن

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۱۴۷

دادستان بردسکن وضعیت بهداشت این شهرستان را غیر قابل قبول دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، احمد فرزانه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بردسکن گفت: اگرچه فعالیت های خوبی درحوزه مسایل بهداشتی در شهرستان انجام شده است ولی قانع کننده نیست که می طلبد متولیان امر جدی تر به این مهم ورود پیدا کنند.

وی اظهار داشت: متاسفانه اکثر مدیران  در جلسات فقط به ارائه گزارش اکتفا می کنند ولی در  مقام عمل کار خاصی صورت نگرفته است.

وی بر حوزه نظارت ها و آموزش تاکید کرد و گفت: وضعیت جمع آوری زباله ها و نخاله ها در سطح شهر راضی کننده نیست.

وی عنوان کرد: برخی از جلسات فقط درحد نوشتن صورتجلسه  و امضاء کردن اعضای جلسه است وگرنه خروجی لازم را ندارد.

دادستان بردسکن افزود: برخی از مدیران دستگاههای اجرایی فقط به ارائه آمار روی کاغذ  اکتفا می کنند درصورتی که باید مدیران با شفافیت اقدامات انجام شده را بیان کنند و از کلی گویی پرهیز کنند.

مجتبی شاکری فرماندار بردسکن یکی از رسالت های کارگروه سلامت و امنیت غذایی را تامین و ارتقاء سلامت و امنیت غذایی جامعه دانست و از اعضای کارگروه سلامت و امنیت غذایی خواست نظارت ها و بازرسی ها را  دراین حوزه جدی تر بگیرند.

وی بر جمع آوری سگ های ولگرد تاکید کرد و گفت: متاسفانه برخی از اوقات سگ ها به صورت گله ای در سطح شهر به راه می افتند که می طلبد شهرداری ها به جد به این مهم ورود پیدا کنند.

دکتر مهدی عاقلتر مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن فضای تعامل و همدلی را در مجموعه مدیریتی شهرستان مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در اجرای طرح کنترل فشار خون بیش از 40 هزار نفر در شهرستان تحت پوشش این طرح قرار گرفتند که 421 نفر مبتلا به فشار خون در شهرستان شناسایی شدند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه براساس ارزیابی‌های انجام شده شهرستان بردسکن توانست در اجرای این طرح بالاتر از شاخص کشور موفق عمل کند.

وی از بازرسی بیش از 3 هزار و 400 مورد در سال جاری از اماکن تهیه و فروش مواد غذایی، رستوران ها و اغذیه فروشی ها  اشاره کرد و گفت: دراین باره هزار و 846 کیلو گرم انواع مواد  غذایی فاسد کشف و ضبط شد و  91 پرونده تخلف تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز