خبرگزاری کار ایران

رشد 2 برابری اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی پیام

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۰۶۰

مدیر عامل فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام با اشاره به رشد 2 برابری اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی پیام از واگذاری 5 برابری سوله‌های منطقه به متقاضیان، خبر داد.

به گزارش ایلنا، نادر ثناگو مطلق در مجمع عمومی ضمن ارائه گزارشی اجمالی درباره فعالیت‌های صورت گرفته در منطقه ویژه اقتصادی پیام، گفت : ایجاد فرصت شغلی در 5 ماه نخست سال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 2 برابر شده است.

ثناگو اضافه کرد: همچنین در بخش واگذاری سوله به متقاضان و سرمایه‌گذاران در 5 ماه نخست سال شاهد رشد 5 برابری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته هستیم.

وی ادامه داد: در بخش واگذاری اراضی منطقه ویژه اقتصادی پیام به سرمایه گذاران 36 درصد رشد داشته‌ایم . 

مدیر عامل پیام با اشاره به رویکرد اصلی شرکت در خصوص حمایت از شرکت های حوزه ICT و دانش بنیان گفت: زیر ساخت ها و بستر های لازم برای استقرار شرکت های حوزه ICT و دانش بنیان در منطقه ویژه اقتصادی پیام فراهم شده به نحوی که در این حوزه نیز شاهد رشد 2 برابری حضور شرکت ها هستیم.

در ادامه این جلسه،پس از ارائه گزارش مدیر عامل و رئیس هیات مدیره و همچنین گزارش حسابرسی توسط حسابرس مستقل و بازرس قانونی، بحث و بررسی بندهای مندرج در گزارش و پاسخگویی اعضای هیات مدیره، صورت های مالی منتهی به سال 1397 این شرکت به تصویب اعضای مجمع عمومی رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز