خبرگزاری کار ایران

استاندار مطرح کرد؛

نقش خراسان رضوی در دفاع مقدس باید تبلیغ شود

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۸۱۷

استاندار خراسان رضوی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز است که وحدت، انسجام، همبستگی ملی، فداکاری و فرهنگ مقاومت با تدبیر را در هفته دفاع مقدس تبلیغ کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علی‌رضا رزم‌حسینی در جلسه شورای هماهنگی و ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: یاد شهیدان عالی مقام دفاع مقدس، شهدای انقلاب و مدافع حرم را گرامی می‌داریم و به روح پر فتوح این عزیزان و خانواده معظم شهدا درود می‌فرستیم.

وی با تاکید بر اینکه باید به درستی و به حق هفته دفاع مقدس را گرامی‌داشت، افزود: ما هیچ وقت از جنگ تجلیل نمی کنیم؛ از دفاع تجلیل می‌کنیم زیرا هیچ وقت جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ جنگ طلب نبوده است و این ما بودیم که با یک جنگ تحمیلی روبرو شدیم.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر لزوم تبیین بیشتر ارزش های دفاع مقدس برای نسل جدید بیان کرد: مردم ما در حماسه دفاع مقدس با دست خالی و برای خدا با فرمان امام راحل جانانه به نبرد با دشمن رفتند و از ایران دفاع کردند، لذا آنها نسلی فداکار، شجاع و بی ادعا بودند.

رزم حسینی با بیان اینکه رزمندگان خراسای نقش بی بدیلی در دفاع مقدس و عملیات های گوناگون آن دوران داشتند، خاطرنشان کرد: ضرورت دارد فرماندهان وقت دفاع مقدس در این ایام مصادیق روشن جنگ را به مردم بگویند و مسائل را تبیین کنند.

وی تاکید کرد: امروز باید بگوییم چه اسطوره هایی داشتیم که با دست خالی و بدون چشم‌داشتی به جبهه ها رفتند و 8 سال از ایران دفاع کردند و به واسطه حرکت ارزشمند آنها یک وجب از خاک ایران جابه‌جا نشد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: امروز بیش از همیشه نیاز است وحدت، انسجام، همبستگی ملی، فداکاری و فرهنگ مقاومت با تدبیر را در هفته دفاع مقدس تبلیغ کنیم.

رزم حسینی تصریح کرد: امروز در عرصه فشارهای بین المللی و جنگ اقتصادی به سر می بریم و ضرورت دارد استقامت کنیم و همه پایه کار باشند.

وی تاکید کرد: نقش خراسان رضوی در دفاع مقدس باید تبلیغ شود چراکه در عمده عملیات ها رزمندگان خراسانی نقش اساسی ایفا کرده و شهدای زیادی تقدیم کشور، اسلام و انقلاب کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز