خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان البرز:

فرایند اصلی اصلاح و تربیت ، اشتغال زندانیان است

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۵۹۰

مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان البرز در جلسه هماهنگی امور اشتغال زندانیان در استان، گفت : اشتغال زندانیان به عنوان یکی از مهم‌ترین فرایند های اصلاح و تربیت زندانیان به شمار می رود .

به گزارش ایلنا حمیدرضا سانگرد در جلسه هماهنگی امور اشتغال زندانیان البرز که در دفتر  معاون دادستان و رئیس اجرای احکام کیفری کرج و با حضور معاون مدیر کل زندان‌های استان و مدیران ندامتگاه‌های تابعه استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: ما در حال حاضر ۱۵ تا ۲۰هزار متر فضای کارگاهی تنها در یکی از مراکز چهارگانه خود در استان البرز داریم و امیدوارم با ظرفیت‌های بالقوه ای که دارا هستیم، بتوانیم بیش از ۷هزار نفر از زندانیان ندامتگاههای قزلحصار و رجایی شهر و دو ندامتگاه کرج و فردیس را در بخش اشتغال و حرفه آموزی، فعال کنیم.

مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان استان البرز، افزود: تهیه بانک اطلاعاتی مشترک بین زندان‌ها، دادگستری و صاحبان صنایع ما را کمک می کند تا جامعه هدف خود را بهتر بشناسیم .

در حال حاضر مدیریت امور زندان رجایی‌شهر و ندامتگاه قزلحصار تحت نظر تهران است اما کارگاه های آن تحت نظر بنیاد تعاون زندانیان البرز اداره می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز