خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان در شورای برنامه ریزی و توسعه استان:

اقدامات بزرگی در هرمزگان در حال انجام است/ صدور مجوز ۲۵۸ پروژه سرمایه‌گذاری در حوزه جهاد کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۴۴۵

استاندار هرمزگان با بیان اینکه اقدامات بزرگی در زمینه طرح های سرمایه گذاری در هرمزگان در حال اجراست، افزود: در حال حاضر پروژه‌های متعدد سرمایه گذاری در هرمزگان در بخش های مختلف با روند مناسبی در حال اجراست که نشان دهنده تحولات بزرگی در این استان است.

به گزارش ایلنا، فریدون همتی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان هرمزگان با اشاره به گزارش های ارائه شده در این نشست در خصوص طرح ها و پروژه های همایش فرصت های سرمایه گذاری استان، عنوان کرد: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته پس از این همایش تاکنون ۲۵۸ پروژه سرمایه‌گذاری در حوزه جهاد کشاورزی در استان هرمزگان در مجموع به ارزش دو هزار میلیارد تومان، مجوز فعالیت دریافت کرده و در مراحل شروع به کار و دریافت تسهیلات بانکی قرار دارند.

وی ادامه داد: این پروژه ها در حوزه های کشت گلخانه ای، صنایع تبدیلی، پرورش دام، پرورش میگو، پرورش ماهی، تکثیر لارو میگو و دیگر موارد در حوزه جهاد کشاورزی هستند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه اقدامات بزرگی در زمینه طرح های سرمایه گذاری در هرمزگان در حال اجراست، افزود: در حال حاضر پروژه‌های متعدد سرمایه گذاری در هرمزگان در بخش های مختلف با روند مناسبی در حال اجراست که نشان دهنده تحولات بزرگی در این استان می باشد.

وی در ادامه به سیاست ها و برنامه های حوزه صنعت آب و برق در هرمزگان اشاره کرد و بیان داشت: پیگیری تکمیل و تامین سوخت نیروگاه های برق و تامین درخواست های بخش خصوصی در این حوزه از جمله مواردی است که در حال انجام است.

همتی گفت: سیاست هرمزگان در حوزه تامین آب استفاده از آب شیرین کن ها برای تامین آب شرب شهرها و روستاهای مختلف هرمزگان تا عمق ۱۰۰ کیلومتری از ساحل در سرزمین اصلی می باشد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۵۰ هزار متر مکعب آب از آب شیرین کن یک میلیون متر مکعبی بندرعباس جهت تامین آب در استان اختصاص یافته و منابع خرید تضمینی آن در نظر گرفته شده است و در تلاش هستیم تا مصوبه ای از دولت بگیریم برای اینکه ۱۵۰ هزار متر مکعب دیگر هم از این آب شیرین کن به صورت خرید تضمینی با اختصاص منابع لازم از سوی دولت به هرمزگان اختصاص پیدا کند.

وی اضافه کرد: سیاست تأمین آب شرب در هرمزگان از طریق آب شیرین کن ها، تحولات بزرگی را در این استان رقم می زند و موجب پایداری و ثبات در حوزه کشاورزی و اقتصاد و اشتغال این استان می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز