خبرگزاری کار ایران

عاشری به ایلنا خبر داد:

اهدا لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند با اولویت ایتام و بیماران خاص

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۲۵۵

نایب رئیس ‌و مدیر اجرایی مرکز نیکوکاری اتاق اصناف مرکز البرز از کمک‌رسانی برای دانش آموزان نیازمند با اولویت ایتام مبتلا به بیماری های خاص، خبر داد.

عباس عاشری در گفت و گو با ایلنا اظهار داشت: به منظور تامین مایحتاج دانش آموزان نیازمند استان، مرکز نیکوکاری اصناف البرز طبق روال سنوات گذشته در این امر انسان دوستان، مشارکت خواهد داشت. 

وی افزود: اولویت برای کمک رسانی به کودکان یتیم و بی سرپرست مبتلا به بیماری خاص تعلق می گیرد که در چند موسسه خیریه، انجمن های مددرسان مستقر در البرز همچون انجمن نابینایان، تالاسمی و ام اس، عضو باشند. همچنین جمعی از مددجویان بهزیستی استان و جمعی از مددجویان کمیته امداد البرز، شامل کمک رسانی خواهند بود.

عاشری با اشاره به اینکه فرزندان خانواده زندانیان نیز جزو دانش آموزان گیرنده لوازم التحریر محسوب می شوند، تصریح کرد: برای هر دانش آموز یک کیف با مجموع وسایل مورد نیاز به ارزش 65 هزار تومان از مراکز تولیدی و با قیمت عمده خریداری می شود.

نایب رئیس ‌و مدیر اجرایی مرکز نیکوکاری اتاق اصناف مرکز البرز ، اظهار داشت: اصناف، بازاریان، کسبه و سایر همشهریان محترم استان البرز می‌توانند با اهداء کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود در امر رشد فرهنگ و آموزش کشور، مشارکت کنند.

عاشری گفت: خیرین می توانند کمک های نقدی خود را به شماره 6037997950041245 واریز کنند و فیش آنرا به مرکز نیکوکاری اصناف البرز ارسال شود.

وی ضمن یادآوری کمک های انجام شده این مرکز طی یک سال اخیر، تصریح کرد: به مناسبت اعیاد قربان و غدیر با همکاری کمیته امداد البرز به 110 زوج در شرف ازدواج جهیزیه و هزینه سفر زیارتی به مشهد مقدس، اهداء  شد.

عاشری با اشاره به پرداخت مبلغ 475 میلیون تومانی به ستاد دیه برای آزادی زندانیان در ماه رمضان گذشته، ادامه داد: همچنین سبدکالا به ارزش 350 هزارتومان به تعداد 739 نفر به خانواده‌های نیازمند در شب عید، تحویل داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز