خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد بازسازی مناطق سیل‌زده لرستان:

دیواره ساحلی پلدختر تا قبل از فصل بارندگی بازسازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۲۱۱

‌رئیس ستاد بازسازی مناطق سیل‌زده لرستان از بازسازی دیواره ساحلی پلدختر تا قبل از فصل بارندگی خبرداد.

‌به گزارش ایلنا، رضا خواجه‌ای با اشاره به آخرین وضعیت بازسازی واحدهای مسکونی سیل زدگان استان، اظهار کرد: عملیات تعمیر واحدهای مسکونی در مناطق سیل‌زده استان به پایان رسیده است.
 
وی تصریح کرد: از 8500 واحد مسکونی نیازمند بازسازی، عملیات اجرایی 6500 واحد در حال انجام است، ضمن اینکه تاکنون 3000 واحد موفق به عقد قراداد با بانک‌ها شده‌اند.
 
رئیس ستاد بازسازی مناطق سیل‌زده لرستان از پرداخت 155 میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به سیل‌زدگان خبر و افزود: این روند روبه رشد پرداخت‌ها همچنان ادامه دارد.
 
خواجه‌ای با تأکید بر اینکه بازسازی دیواره ساحلی پلدختر بر اساس برنامه زمان‌بندی شده در حال انجام است، اضافه کرد: طی چند روز گذشته برخی مشکلات اجتماعی موجب کندی کار بازسازی دیواره شده بود که خوشبختانه با کمک مسئولان استانی و شهرستانی مرتفع شدند.
 
️وی بیان کرد: تلاش خواهد شد ساخت بخش‌های آسیب دیده از دیواره ساحلی پلدختر تا شروع فصل بارندگی به پایان برسد.
 
رئیس ستاد بازسازی مناطق سیل‌زده لرستان اظهار کرد: بر اساس مطالعات کارشناسی شده عملیات بازسازی دیواره از جمله شمع‌کوبی‌ها انجام می‌شود و نباید بر اساس مشاهدات ظاهری کار را قضاوت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز