خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه خبرداد:

ادامه رایزنی‌ها برای بازگشایی مرز سومار

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۲۰۴

استاندار کرمانشاه از ادامه رایزنی ها برای بازگشایی مرزسومار خبر داد.

به گزارش ایلنا، هوشنگ بازوند در کمیسیون ویژه مرز استان با تعطیلی مرز سومار جمعی از  کارگران بیکار شده و خساراتی به استان وارد آمده، گفت: فشار تعطیلی مرز سومار بر مرز خسروی بارشده است.
 
وی افزود: کسانی که در بازارچه ها مستقر هستند باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهند. باید حساسیت ها را رعایت کنیم و اگر طرف مقابل بر موضوعی حساسیت دارد به آن دقت کنیم.
 
استاندار کرمانشاه اظهار کرد: در مورد مرز سومار رایزنی ها ادامه دارد و مشکل بزودی مرتفع خواهد شد.
 
بازوند به وضعیت مرز شوشمی نیز اشاره کرد و گفت: در بازارچه و مرز شوشمی به عنوان یکی از پنج مرز رسمی استان باید زیرساخت ها فراهم شود و در صورت نیاز، اعتباراتی را برای تجهیز امکانات مرز شوشمی تخصیص خواهیم داد.
 
وی عنوان کرد: در مرز شوشمی حتما باید تردد مسافر صورت بگیرد که در مذاکراتی که با دولت  اقلیم کردستان شده قرار است مجوز تردد مسافران از دو استان کردنشین عراق داده شود. از این فرصت باید استفاده شود تا مردم از مرزهای رسمی سودی داشته باشند و بازگشایی مرز مسافری قطعا برای استان ما عواید دارد.
 
مرز سومار در استان کرمانشاه از چندی پیش با تصمیم طرف عراقی بسته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز