خبرگزاری کار ایران

شاکری به ایلنا خبر داد:

اختصاص بیش از 7 میلیارد تومان اعتبار به حوزه راه‌های بردسکن

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۱۹۳

فرماندار بردسکن از تخصیص بیش از 7 میلیارد تومان اعتبار به حوزه راه‌های بردسکن در سال جاری خبرداد.

جتبی شاکری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در بردسکن، گفت: در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای یک میلیارد و 174 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته که صرف نگهداری و بهسازی راه‌های روستایی و فرعی شهرستان می شود.

وی همچنین گفت: برای احداث و آسفالت راه روستایی کلاته برق یک میلیارد و 600 میلیون تومان و برای احداث راه روستای علی بیگ نیز 3 میلیارد و 123 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است. 

فرماندار بردسکن  از تخصیص 820 میلیون تومان  برای اجرای پروژه باند دوم  بردسکن به خلیل آباد  نیز خبرداد و گفت: با توجه به سیل بردگی برخی از راه‌های شهرستان در فروردین ماه  860 میلیون تومان اعتبار به شهرستان بردسکن تخصیص داده شد که عملیات روکش آسفالت آن ظرف یک ماه آینده اجرا می شود.

شاکری از پی گیری های مستمر بنیادی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی در تخصیص اعتبار برای روکش آسفالت محور بردسکن به سبزوار تقدیر کرد و گفت:با توجه به خراب بودن آسفالت این محور در حوزه استحفاظی شهرستان 2 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار برای روکش آسفالت بیش از 10 کیلومتر این محور  اختصاص داده شد که عملیات اجرایی روکش آسفالت آن برای اولین بار پس از احداث محور بردسکن به سبزوار ظرف یک ماه آینده انجام می شود.

 وی گفت: با پیگیری های انجام شده ساماندهی میدان ورودی شهر توسط شهرداری بردسکن در حال انجام است که تا پایان امسال این پروژه و بلوار ورودی شهر تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز