خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اصلاح طلبان قزوین بیان کرد:

ضرورت افزایش نمایندگان قزوین در مجلس/ کم توجهی به استان با توجه به ممتاز بودن موقعیت آن

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۹۵۴

رئیس شورای اصلاح طلبان استان قزوین گفت: با توجه به موقعیت بسیار ممتاز استان قزوین جا داشت که در این دوره از انتخابات، تعداد نمایندگان مجلس افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حجت الاسلام سید ناصر قوامی شامگاه دیشب در آخرین شب مراسم سوگواری امام حسین(ع) و یارانش که در حسینیه رئیس اصلاحات برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور مسئولان و فرهنگیان در چهار شب مراسم اظهار کرد: حجت الاسلام رسول منتجب نیا از دوستان قدیمی بنده در تهران است که بیش از 50 سال با هم رفاقت داریم و از نظر علمی و عملی شخصیت بسیار ممتازی هستند، طی تماسی از ویژگی های شخصیتی جمالی پور استاندار جدید قزوین همچون تقوا و بینش ایشان تعریف کرده است.

وی افزود: استانداران سابق قزوین در وقت خودشان خوب بودند و به وظایف خود عمل کرده‌اند و خیلی گله‌ای ندارم به ویژه زاهدی استاندار پیشین قزوین که واقعا انسان زاهدی بود.

نماینده ادواری پیشین مردم قزوین در مجلس ادامه داد: در طول خدمت زاهدی استاندار پیشین قزوین در خدمت‌شان بودیم که در خدمت استاندار جدید هم خواهیم بود و امیدوارم وجود ایشان مایه خیر و برکت و ایجاد تحول برای استان باشد.

قوامی اضافه کرد: استان قزوین از نظر کشاورزی و صنعتی موقعیت بسیار ممتازی دارد اما به این استان کم توجهی شده است.

وی خاطرنشان کرد: استانی که 18 نماینده مجلس دارد با قزوین که چهار نماینده دارد طبعا تفاوت دارد و به راحتی نمایندگانش می‌توانند اعتبارات بسیار مهم ملی را در وقت بودجه أخذ کرده و با ارتباط با وزرا و عوامل وزارتخانه‌ها برای استان خود تاثیرگذار باشند.

رئیس شورای اصلاح طلبان استان قزوین تصریح کرد: استان قزوین با توجه به موقعیتی که دارد جا داشت در این دوره نماینده به تعداد نمایندگان مجلس استان اضافه می‌شد که ظاهرا تاکنون عملی نشده است.

قوامی افزود: قزوین از نظر موقعیت اقتصادی از جمله کشاورزی و صنعتی بسیار مهم بوده و یکی از قطب‌های صنایع قبل از انقلاب هم بوده که نیازمند توجه بیشتری است.

وی اظهار امیدواری کرد: استاندار جدید قزوین نسبت به ابقای مدیران با عملکرد مثبت توجه کنند و با کمک آنها مشکلات را حل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز