خبرگزاری کار ایران

شهردار اصفهان مطرح کرد:

تنظیم ساعات حرکت مترو با زمان تردد دانش آموزان و دانشجویان/ توقف پروژه گذر آقانجفی تا اطلاع ثانوی

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۷۹۵

شهردار اصفهان گفت: داشتن هوای پاک حق همه شهروندان است و این موضوع با استفاده همگانی از مترو شدنی است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، قدرت اله نوروزی با اشاره به اینکه هفته آینده هفته آغازین پاییز و نزدیک شروع سال تحصیلی است، اظهار کرد: طبیعی است که آینده شهر و کشور در دست کسانی است که هفته آینده به مدرسه می روند، شهرداری اصفهان تلاش کرده در کنار سایر ارگان های مرتبط در این موضوع در خصوص این اتفاق ویژه آمادگی لازم را داشته باشد.

وی ادامه داد: متروی اصفهان و ناوگان حمل و نقل عمومی، همگی برای این مهم امکانات لازم را فراهم کرده اند تا آغاز هفته خوبی برای دانش آموزان رقم بخورد. از دانش آموزان و دانشجویان نیز درخواست می‌کنیم در برنامه تردد خود استفاده از حمل و نقل عمومی پاک به ویژه مترو را در نظر داشته باشند.

شهردار اصفهان اضافه کرد: داشتن هوای پاک حق همه شهروندان است و این موضوع با همکاری همه شدنی است.

وی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا سرفاصله های مترو را دقیق تر و زمان پایان کار را به گونه‌ای تنظیم کنیم تا برای دانشجویان مشکلی ایجاد نشود تصریح کرد: امیدوارم همه دانش آموزان و دانشجویان سال توام با بهره وری و بهروزی داشته باشند.

نوروزی افزود: سال گذشته ایده و نظرات خوبی از سوی دانش‌آموزان و دانشجویان به مدیریت شهری منتقل شد، امسال هم منتظر ایده های آنها هستیم تا در اداره امور شهر مشارکت داشته باشند.

منافع همه جانبه شهر و میراث فرهنگی در گذر آقانورالله نجفی لحاظ می شود.

شهردار اصفهان درباره گذر آقا نجفی گفت: تصمیم‌گیری درباره گذر آقا نورالله نجفی، با درنظر گرفتن منافع همه جانبه شهر، میراث تاریخی و فرهنگی و حقوق مربوط به رفت و آمد شهروندان انجام می‌شود.

 نوروزی با اشاره به بازدید  فرزانه صادق‌مالواجرد، معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی از گذر آقانورالله نجفی در هفته گذشته اظهار داشت: اخیرا اعتراضاتی از سوی علاقمندان میراث فرهنگی نسبت به احداث این گذر مطرح شده و این گروه نگران آثار سوء ادامه احداث این گذر بوده و نسبت به آن دغدغه داشتند؛ بنابراین مقرر شد این پروژه فعلا متوقف شده و به گونه ای تصمیم گیری شود که نه میراث فرهنگی تهدید شود و نه آثار تاریخی این محل آسیب ببیند.

شهردار اصفهان ادامه داد: لازم است در خصوص این گذر به گونه ای تصمیم گیری و راهکار ارائه شود که دستاوردهای آن بتواند منافع همه جانبه شهر، میراث تاریخی و حقوق مربوط به آمد و شد مردم را لحاظ کند.قرار است در خصوص این گذر بررسی های لازم صورت گرفته و نتایج آن به زودی اعلام شود.

وی تصریح کرد: در خصوص گذر آقانورالله نجفی، در حال حاضر شهرداری به دنبال احداث یک خیابان عمومی برای همه نوع رفت و آمد نیست و به گونه ای عمل می کند تا ضمن حفظ آثار تاریخی، تسهیلاتی نیز برای رفت و آمد مردم در نظر گرفته شود.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز