خبرگزاری کار ایران

شهریاری به ایلنا خبرداد:

کشف جسد چوپان جوان در طبس

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۷۳۵

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی از کشف جسد چوپان جوان در طبس خبرداد.

محمدرحیم شهریاری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در این باره گفت: بعد از ظهر پنجشنبه 21 شهریور با اعلام خبری مبنی بر مفقودی چوپان 26 ساله در شهرستان طبس به پایگاه امداد و نجات دهوک، نیروهای امدادی و عملیاتی هلال احمر وارد عمل شدند.

وی افزود: در بدو عملیات هشت تیم امدادی با دو قلاده سگ، شش خودروی امدادی، دو دستگاه موتورسیکلت انجام وظیفه کردند و از روز جمعه سه تیم امداد هوایی با یک فروند بالگرد و دو دستگاه پاراموتور مشغول به کشف فرد مفقودی شدند.

وی با بیان اینکه از ظرفیت بخش خصوصی در پیدا کردن فرد مورد نظر استفاده شد، تصریح کرد: تیم‌های هیات سوارکاری، آفرود و نیروهای مردمی در این عملیات هلال احمر را یاری کردند.

وی اظهار داشت: عملیات جستجو تا ساعات پایانی عصر جمعه ادامه داشت و با آغاز شب متوقف و بلافاصله صبح امروز شنبه تا شعاع 40 کیلومتری روستای خسروآباد پایش شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه روز گذشته از 17 گوسفند فرد مورد نظر 12 راس زنده پیدا شد گفت:‌ از پنج گوسفند باقیمانده چهار لاشه کشف شد که توسط گرگ دریده شده بودند.

شهریاری گفت: جنازه نامبرده امروز در کلوت‌های کویری منطقه بهالنج طبس پیدا شد که گویا به بیماری صرع دچار بوده و همین امر موجب مرگ وی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز