خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره):

تاپایان امسال 15 هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد ایجاد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۰۵۶

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: حمایت از یک کارفرما، کارآفرین و تولیدکننده در واقع حمایت از یک رزمنده در هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشمر، بختیاری در سفری به این شهرستان و حضور در آرامگاه شهید مدرس و مزار شهدای کاشمر در دیدار با امام‌جمعه، فرماندار ، دادستان و کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) در این شهرستان، گفت: امروز در شرایط بسیار حساسی قرار داریم.

وی گفت: کمیته امداد به‌ عنوان یک‌ نهاد یادگار امام راحل است و ما همیشه از کمیته امداد به‌ عنوان یک‌ نهاد انقلابی نام می‌بریم.

وی با بیان اینکه در طول 40 سال گذشته خدمات ارزشمندی از جانب این نهاد انجام‌ شده ، اظهار داشت: در دوره ریاست قبلی با کارهای ارزشمندی که انجام‌ شده، زمینه اعتماد وصف‌ ناشدنی مردم در سراسر کشور و خیرین به کمیته امداد و عملکرد این نهاد افزایش‌ یافته و این مهم امروز مسئولیت من و همکارانم را مضاعف کرده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، با تأکید بر اینکه رسالت اول ما این است که باید نهاد انقلابی را انقلابی حفظ کنیم، افزود: این نهاد انقلابی باید به‌گونه‌ای عمل کند که در گره‌گشایی از جامعه هدف که همان قشر محروم هستند، پرچم‌دار و الگو باشد.

بختیاری با اشاره به اینکه افتخارمان این است که به‌ نام اسلام و انقلاب نوکری محرومین را داریم، بیان کرد: اگر بتوانیم در سطح جهانی درست اطلاع‌رسانی کنیم، یک شیفتگی و جاذبه‌ای ایجاد می‌کند و نشان می‌دهد که ما نسبت به همنوعان خودمان این‌گونه عمل می‌کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه در شرایط حساسی که هم انقلاب از ما انتظار دارد و هم معارف قرآنی چنین تبیینی دارند، نمی‌توانیم در برابر مشکلات همنوعان خودمان بی‌تفاوت باشیم، یادآور شد: اگر نسبت به همنوعان نیازمند بی‌تفاوت شدیم، باید به مسلمانی خودمان شک کنیم، بنابر این در پیکره جامعه اسلامی اگر همسایه ما شب گرسنه بخوابد و از آن مطلع باشیم به‌ یقین باید در ایمان‌مان شک کنیم.

بختیاری افزود: افتخار ما این است که انقلاب اسلامی پرچمدار این حرکت در دنیاست اگر امروز از فلسطین، یمن و آن‌هایی که تحت ظلم واقع‌ شده‌اند حمایت می‌کنیم، تکلیف قرآنی و اسلامی ماست و نمی‌تواند غیر از این باشد.

بختیاری با بیان اینکه اگر امروز از محرومین حمایت می‌کنیم و در برابر ظلم ستمگران و استکبار ایستاده‌ایم، در واقع به تکلیف قرآنی خودمان عمل کرده‌ایم، اظهار داشت: باید همواره این سوز اسلامی در همه مسلمانان وجود داشته باشد تا نسبت به ناملایمات اجتماعی بی‌تفاوت نباشند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه ملت ایران کارنامه قابل قبولی در حمایت محرومان و مظلومان دارد، افزود: با مرور حوادث پس از پیروزی انقلاب مشاهده می‌کنیم که در جریان گروهک‌ های ضد انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و محاصره اقتصادی همواره دشمن را در راه رسیدن به اهدافش ناکام گذاشته‌ایم.

بختیاری با بیان اینکه مقام معظم رهبری اقتصاد، رونق تولید و در سنگر تولید قرار گرفتن را به‌عنوان یک جهاد مطرح کردند، بیان کرد: ایشان در دیدار با اعضای هیأت دولت به‌ مناسبت هفته دولت تأکید داشتند که حمایت از یک کارفرما، کارآفرین و تولیدکننده در واقع حمایت از یک رزمنده در هشت سال دفاع مقدس است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه در سال جاری متعهد به ایجاد 170 هزار اشتغال در سطح کشور هستیم، خاطرنشان کرد: بر اساس تبصره 16 دولت و مجلس که در قانون بودجه تصویب‌ شده است، 3 هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات در اختیار کمیته امداد قرار گرفته است تا تعهد اشتغال انجام شود.

وی ادامه داد: اگرچه ایجاد 12 هزار اشتغال به‌ عنوان سهم خراسان رضوی تعیین‌ شده بود، اما بنا به تلاش‌های مدیران و همکاران کمیته امداد در این استان، 3 هزار اشتغال دیگر به‌ سهمیه خراسان رضوی اختصاص دادیم که تا پایان سال شاهد ایجاد 15 هزار اشتغال باشیم.

بختیاری با تأکید بر اینکه ایجاد یک اشتغال به‌منزله یک شعار مرگ بر آمریکا است، خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم در برابر آمریکا بایستیم باید بر اساس نهضت عاشورا، کربلا و اندیشه‌های جهادی امام حسین(ع) به‌عنوان یک تکلیف با اقتصاد مقاومتی این محاصره اقتصادی ظالمانه استکبار را بشکنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز