خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر نیرو انجام شد؛

بهره برداری از 34 پروژه آب و برق در یزد/ احتمال تغییر نام شرکت‌های آب و فاضلاب

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۰۱۳

با حضور وزیر نیرو در یزد ۳۴ پروژه صنعت آب و برق با اعتباری نزدیک به ۱۰۱ میلیارد تومان امروز در یزد افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا اردکانیان در دیدار با اعضای شورای شهر یزد با بیان اینکه تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم از ظرفیت یزد در اقتصاد مقاومتی بیشترین استفاده را ببریم اظهار داشت: در وزارت نیرو این آمادگی وجود دارد تا اختیارات بیشتری را به مدیران استانی بدهیم و از ظرفیت های نهفته کشور استفاده کنیم.

وزیر نیرو با تاکید بر تعامل بین دستگاه ها و تمرکز بر انجام کار بین بخشی، بیان کرد: انجام برخی از پروژه ها مستلزم کار چند دستگاه در کنار یکدیگر است و کار زمانی به سامان می‌رسد که دستگاه‌های مختلف با هم کار کنند.

اردکانیان با اشاره به اینکه شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی با یکدیگر ادغام می‌شوند، یادآور شد: خوشبختانه بخش قابل توجهی از راه کار بین بخشی را رفتیم و شهرداری‌ها از سهام‌داران اصلی شرکت‌های آب و فاضلاب هستند.

وی با بیان اینکه احتمال تغییر نام شرکت‌های آب و ‌فاضلاب به شرکت آب وجود دارد، عنوان کرد: همچنین یک شرکت غیر دولتی در استان‌ها خواهیم داشت که مسئولیت آب و فاضلاب را بر عهده دارد.

به گزارش ایلنا، افتتاح همزمان طرح‌ های شرکت توزیع و برق منطقه ای استان، افتتاح همزمان ۵ سامانه گندزدایی در شهر های یزد، اردکان، هرات، ابرکوه و زارچ، افتتاح نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی آوا، افتتاح مخزن ۲ هزار متر مکعبی مهریز و ۱۰ هزار متر مکعبی ابرکوه و افتتاح همزمان آبرسانی به ۷۳ روستا در استان از جمله برنامه های رضا اردکانیان در سفر به استان یزد است.

همچنین آغاز عملیات اجرایی مخزن ۱۵ هزار متر مکعبی، نشست با مدیران عامل صنعت آب و برق و حضور در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های وزیر نیرو در این استان اعلام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز