خبرگزاری کار ایران

فرماندار مهران خبر داد:

تقویت زیرساخت‌های پایانه زرباطیه عراق برای اربعین

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۲۸۴

فرماندار مهران گفت: زیرساخت های پایانه زرباطیه عراق در نقطه مقابل پایانه مرزی مهران برای اربعین باید تقویت شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشست هماهنگی مرزی در پایانه مرزی مهران با حضور فرماندار مهران، آل صادق معاون سفارت ایران در عراق، سرلشکر علاء غریب فرمانده جدید پلیس استان واسط ، مسئول پایانه مرزی زرباطیه در راستای تردد زائرین اربعین حسینی، تسهیل در تردد، خدمات رفاهی و زیرساخت‌ها برگزار شد.
 
 اسد قاسمی فرماندار مهران در این باره افزود: با توجه به اینکه پیش‌بینی ما این است که در ایام اربعین پیش رو جمعیتی بالای ۴ میلیون نفر از مرز بین‌المللی مهران تردد خواهد داشت، انتظار داریم سرعت اینترنت در گیت‌های گذرنامه مرز زرباطیه تقویت شود و ضمن توجه به زیرساخت ها در داخل عراق تعامل چون سنوات گذشته ادامه داشته باشد.
 
سرلشکر علاء غریب فرمانده جدید پلیس استان واسط نیز قول داد، در خصوص افزایش نیروی انسانی در گیت‌های گذرنامه برای فعالیت شبانه روزی در ایام اربعین اقدام کند.
 
وی اعلام کرد: همچنین برای کسب مجوز آمبولانس‎های ایران تا شهر کوت استان واسط در عمق ۸۰ کیلومتری خاک عراق و ارائه خدمات پزشکی تلاش می کند.
 
طرف عراقی از تکمیل ساختمان پایانه مرزی زرباطیه تا اربعین سال آینده خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز