خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر کرج:

نمایشگاه گل و گیاه فرصتی برای توسعه گردشگری است

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۱۴۸

رئیس شورای اسلامی شهر کرج ضمن تقدیر از دست اندرکاران و برگزارکنندگان هفتمین نمایشگاه گل و گیاه، گفت که چنین رویدادهایی در توسعه و رونق گردشگری شهری حائز اهمیت و تاثیرگذار است.

به گزارش ایلنا، اکبر سلیم نژاد اظهار داشت: کرج در گذشته شهری با هویت باغشهری بوده است که به جهت مهاجرپذیری بالا و افزایش بی رویه ساخت و سازها، از ذات اصلی خود فاصله گرفته و اکنون کلانشهری با محلات و شهرک های متعدد است و اثر باغات و زمین های کشاورزی در آن به نسبت گذشته بسیار کمرنگ شده است اما کارشناسان باور دارند که این شهر هنوز استعداد تبدیل شدن به یکی از قطب های کشاورزی و پرورش گل و گیاه را دارد.

وی با اشاره به بازدید خیل عظیم شهروندان از نمایشگاه گل و گیاه کرج، بیان داشت: همه ساله خلاقیت های جدیدی چاشنی نمایشگاه می شود و بر استقبال شهروندان نیز افزوده می شود و امیدواریم که بتوانیم با حمایت‌های قانونی زمینه احیای باغات سطح شهر و تبدیل آنها به مراکز پرورش انواع گل‌های فصلی و درختچه های زینتی را فراهم کنیم تا در وانفسای ترافیک و آلودگی هوا شهرمان فرصتی برای نفس کشیدن در هوای تازه داشته باشد.

این مسئول همچنین از سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج تقاضا کرد که با احداث پارکها و بوستان‌های جدید در محلات سطح شهر به ویژه مناطق محروم، زمینه توسعه سرانه فضای سبز را فراهم کند، چرا که این مهم یکی از مطالبات کلیدی شهروندان و همچنین یکی از شعارهای محوری دوره کنونی شورای اسلامی شهر به شمار می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز