خبرگزاری کار ایران

قربان زاده خبر داد:

کشف ۱۳۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در قوچان

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۸۱۱

جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی از کشف ۱۳۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۳۱ میلیارد ریال در شهرستان قوچان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قوچان، سرهنگ ابراهیم قربان‌زاده در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر انبار دستگاه های تولید ارز دیجیتال در انباری در یکی از مناطق شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قوچان قرار گرفت.

وی همچنین در این باره مطرح کرد:کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی و تائید صحت خبر و هماهنگی با مقام قضایی, به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این انبار تعداد۱۳۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ قربان زاده با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه و معرفی این فرد به مراجع قضائی به منظور سیر مراحل قانونی، اذعان داشت :ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۱۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی از همکاری و تعامل سازنده مردم با پلیس تقدیر و تاکید کرد: از شهروندان عزیز تقاضا داریم برای کمک به اقتصاد و آرامش و خصوصا امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز