خبرگزاری کار ایران

پروازهای مسافری البرز سرآغاز فصلی نو در حوزه حمل و‌ نقل/ لزوم توجه نهادهای مرتبط به فضاسازی مناسب فرودگاه پیام

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۷۲۶

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، فرصت ایجاد شده در استان برای پروازهای مسافری را یک مزیت در حوزه حمل و نقلی دانست و گفت: قطعا ترمینال پیام یک مسیر ورودی و خروجی برای استان خواهد بود که ضروری است نهادهای مرتبط نسبت به ایجاد فضای در شان استان اقدامات جدی انجام دهند. .

به گزارش ایلنا، نادر ثناگومطلق با اشاره به برگزاری جلسات کمیته مسافری برای برنامه ریزی و طراحی مقدمات شروع پروازهای مسافری اظهار داشت: بیش از ده جلسه برگزار کرده‌ایم و موضوعاتی چون حضور ایرلاین‌ها، نوع و‌ نحوه حضور نهادهای همکار  استانی در خصوص خدمات شهری همچون تاکسیرانی اتوبوس رانی تبلیغات و ... مورد بررسی قرار گرفته است.

وی درباره زمان دقیق پرواز‌های مسافری گفت:‌ با چند ایرلاین کشور مذاکرات خوبی صورت گرفت و همه تلاش ما برای انجام پروازها در نزدیکترین فرصت زمانی ممکن بود که  از روز دوشنبه ۱۸ شهریور همزمان با تاسوعا حسینی شاهد اولین پرواز به مقصد مشهد مقدس هستیم.

وی فرصت ایجاد شده در استان برای پروازهای مسافری را یک مزیت در حوزه حمل و نقلی دانست و خاطر نشان کرد: قطعا ترمینال پیام یک مسیر ورودی و خروجی برای استان خواهد بود که ضروری است نهادهای  مرتبط نسبت به ایجاد فضای در شان استان اقدامات جدی انجام دهند .

مدیرعامل فرودگاه پیام تاکید کرد: همراهی و همدلی خوبی بین مدیران استان و فرودگاه پیام وجود دارد و برنامه ریزی های موثری هم در خصوص راه های دسترسی به فرودگاه، صورت گرفته که نیاز به عملیاتی شدن موضوعات است.

ثناگو ورودی و خروجی یک شهر را یکی از نمادهای عینی و عمومی برای معرفی دانست و ادامه داد: در حال حاضر و باتوجه به ایجاد فرصت پروازهای مسافری  این ورودی و خروجی خیلی زیبنده کلان شهری همچون کرج نیست .

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز