خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز خبر داد:

البرز جزو رتبه‌های برتر کشور در انتصاب بانوان قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۲۴۷

نماینده عالی دولت در استان البرز اعلام کرد: براساس آمارهای انتشار یافته از سوی مرکز مطالعات زنان، البرز بین استان‌های برتر کشور در انتصاب بانوان به نسبت آقایان در پست‌های مدیریتی در سال 98 قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی با اعلام این خبر، افزود: تحقق وعده های دولت در استان را با تعصب دنبال می‌کنم.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های اصلی دولت تدبیر و امید تحقق سهم 30 درصدی بانوان در مناصب دولتی تا پایان برنامه ششم توسعه است که این امر به جد در البرز دنبال می شود.

شهبازی با بیان اینکه برای نخستین بار در تاریخ البرز 2 بانو بعنوان معاونان فرمانداری‌های فردیس و نظرآباد منصوب شدند، گفت: علاوه بر تلاش‌های صورت گرفته طی مکاتبه ای از مدیران استان و فرمانداران خواسته شد که در پست های خالی خود از ظرفیت بانوان توانمند استان بهره گیرند.

وی افزود: در این راستا با تدابیری که اندیشیده شد مجمع مشورتی بانوان البرز در هفته دولت امسال به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.

استاندار البرز عنوان کرد: بر این باور هستم که باید به شکل ویژه تری به حوزه بانوان و بهره گیری از توانمندی ها و ظرفیت های آنها در استان توجه داشته باشم.

وی گفت: اکنون با اقداماتی که صورت گرفته موفق شدیم طی 9 ماه اخیر جایگاه البرز را در حوزه بانوان و بویژه انتصاب آنها در پست های مدیریتی ارتقا دهیم و به طور قطع این روند تداوم خواهد یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز