خبرگزاری کار ایران

به میزبانی البرز برپا شد؛

برگزاری گردهمایی سالیانه نمایندگی‌های روزنامه کار و کارگر سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۹۸۱

بیست و نهمین گردهمایی سالیانه نمایندگی‌های روزنامه کار و کارگر در سراسر کشور با حضور دبیرکل خانه کارگر، مسئولان و نمایندگان روزنامه کار و کارگر در سراسر کشور به میزبانی استان البرز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز بیست و نهمین گردهمایی سالیانه نمایندگی‌های روزنامه کار و کارگر در سراسر کشور با حضور علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر، مدیران استانی البرز و نمایندگان روزنامه کار و کارگر در سراسر کشور به میزبانی استان البرز برگزار شد.

در این گردهمایی که به مناسبت ایام سوگواری محرم با مراسم مداحی آغاز شد، مهدی کریمایی، مدیر مسئول روزنامه کار و کارگر در البرز ضمن خیر مقدم به مدعوین، گزارش کوتاهی از عملکرد این روزنامه و رسانه های دیگر استان البرز را ارائه کرد.

 

حسین رحمانیان، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری البرز که به نمایندگی از استاندار در این گردهمایی شرکت کرد، گفت: فعالیت رسانه ها و مطبوعات  در امر اطلاع رسانی، آگاه سازی و دانش افزایی جامعه، ارزشمند است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ارائه خدمات دولت در کاهش سیاه نمایی ها، اظهار داشت: در شرایط فعلی که دشمن در صدد تحمیل فشار اقتصادی، کشور را با افزایش تحریم، تهدید می کند، رسانه ها نقش امیدافزایی دارند.

وی با اشاره به بهره برداری از پروژه های استانی تصریح کرد: امسال و در هفته دولت با توجه به اعتبار 2 هزار و 333 میلیارد تومانی، 442 پروژه کلنگ زنی و افتتاح شد.

رحمانیان با اشاره به رتبه برتر البرز در رونق تولید، اظهار داشت: البرز با توجه به ظرفیت اقوام متعدد این استان را به عنوان پایتخت وحدت و همدلی تبدیل کرده است. 

 

در ادامه ناصر مقدم مدیرکل فرهنگ و ارشاد در ادامه این برنامه از فعالیت دبیرکل خانه کارگر از فعالیت سیاسی وی، یاد کرد و گفت: تشکل خانه کارگر، تشکل ریشه داری است که به خوبی به فعالیت های خود ادامه می دهد.

وی افزود: رسانه های تخصصی کار و کارگر با توجه به اهداف خود، مسایل و مشکلات حوزه کار را دنبال می کند که در استان البرز در این راستا، فعالیت خوبی دارند.

بنا به این گزارش در ادامه این گردهمایی، سرپرستان روزنامه کار و کارگر، مسایل و مشکلات خود را در حضور مدیران و مسئولان این نشریه، مطرح کردند.

در پایان این مراسم از سرپرستان نمونه قدرانی، شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز