خبرگزاری کار ایران

غلامی مطرح کرد؛

60 درصد تعاونی های بردسکن فعال نیستند

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۸۷۷

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بردسکن گفت: شهرستان بردسکن 330 تعاونی دارد که تنها 40 درصد آن فعال هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حسین غلامی در دیدار تعدادی از تعاونگران با فرماندار بردسکن عنوان کرد: بیش از هزار و 900 نفر عضو این تعاونی هستند که سرمایه گذاری صرف شده در آنها یک میلیارد و 800 میلیون ریال است.

در این دیدار مجتبی شاکری فرماندار بردسکن  نیز گفت: وجود تعاونی‌ها در راستای رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال و رونق تولید نقش تاثیرگذاری دارد  و حقیقتا کار کردن در تعاونی ها یک کار بسیار ارزشمند و مقدسی است.

شاکری عنوان کرد: اجرای طرح مدل مثلث توسعه اقتصادی با رویکرد مردم محور درراستای واگذاری امور به خود مردم است چرا که هرکجا که  کارها به خود مردم واگذار شده است کارها بهتر پیش رفته است.

وی اظهارداشت: امروزه تعاونی ها با ظرفیت نیروی انسانی که دارند می توانند در تحقق اقتصاد مقاومتی موفق عمل کنند.

وی با اشاره به غیر فعال بودن 60 درصد از تعاونی های بردسکن  بر توانمند کردن تعاونی ها و ارتقاء دانش اقتصادی  و مهارت  نیز تاکید کرد.

وی  بر حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغال جدید در تعاونی ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: در کمتر از یکسال گذشته قریب به 18 میلیارد تومان اعتبار تسهیلات اشتغال توسعه روستایی جذب شهرستان شد که در این رابطه 292 طرح اجرا شد.

وی تعهد اشتغال امسال بردسکن را هزار و 197 فرصت شغلی اعلام کرد و گفت: ظرف 5 ماهه امسال  بیش از 30 درصد آن محقق شده است.

 وی بر آسیب شناسی تعاونی های غیر فعال تاکید کرد و از  کارشناسان اداره تعاون خواست علت تعطیلی و غیر فعال بودن برخی از تعاونی ها را مورد رصد قرار دهند.

وی از مدیران عامل تعاونی‌ها خواست درراستای اشتغال  پایدار گام بردارند.

دراین نشست مدیران عامل تعاونی های شهرستان بردسکن مسایل و مشکلات حوزه کاری خود را بیان کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز