خبرگزاری کار ایران

همتی در نشست با مسئولان ارشد سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

سپاه و بسیج از مهمترین ظرفیت‌ها برای کمک به شکوفایی استعدادهای هرمزگان هستند/ همه دستگاه‌ها به برگزاری کنگره ملی شهدای هرمزگان کمک کنند

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۸۳۶

استاندار هرمزگان گفت: گروه های سازندگی سپاه و بسیج از مهمترین ظرفیت ها برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات در مناطق مختلف هستند و ما آمادگی داریم در همه بخش‌ها همکاری مناسبی را با سپاه داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، فریدون همتی در نشست با فرمانده و مسئولان ارشد سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با بیان اینکه ارتباط و تعامل و همکاری بسیار خوبی میان مجموعه مدیریت عالی استان و استانداری با سپاه در هرمزگان وجود دارد، عنوان کرد: از تلاش ها و همکاری بسیار خوب مجموعه سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان تشکر و قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: در هرمزگان تمامی مجموعه ها با همگرایی و همدلی بسیار خوب در راستای تحقق هدف خدمت به مردم گام بر می‌دارند و این همدلی و همکاری نتایج ارزشمندی را به همراه خواهد داشت.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه باید در راستای ایجاد نشاط و امیدواری در جامعه گام برداریم، افزود: در هفته دولت سال جاری بیش از ۲۲ هزار پروژه در سطح کشور به بهره برداری رسید که نشان دهنده انجام تلاش و کوشش گسترده در سطح کشور و خنثی شدن توطئه های دشمنان است.

همتی تصریح کرد: گروه های سازندگی سپاه و بسیج از مهمترین ظرفیت ها برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات در مناطق مختلف هستند و ما آمادگی داریم در همه بخش ها همکاری مناسبی را با سپاه داشته باشیم.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: با روحیه تعامل و همکاری موجود می‌توانیم خدمات اثرگذاری را در استان داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به استعدادهای بزرگ هرمزگان اشاره کرد و گفت: اجرای پروژه‌های پرورش میگو یکی از کارهای بزرگ در هرمزگان است و در حال حاضر بر روی راه اندازی ۲۰ هزار هکتار در قالب پنج پهنه برای پرورش میگو در استان تمرکز و برنامه ریزی کرده ایم.

همتی اظهار داشت: زیرساخت های مورد نیاز در این ۲۰ هزار هکتار توسط بخش خصوصی آماده می شود و با تشکیل تعاونی به بهره‌برداران بومی و محلی واگذار خواهد شد.

استاندار هرمزگان بیان داشت: حاصل فعال سازی این سطح از اراضی پرورش میگو در هرمزگان ایجاد ۴۰ هزار شغل و ارزآوری سالانه ۸۰۰ میلیون دلار است.

وی افزود: در حوزه سد جگین نیز برای راه اندازی شهرک کشت گلخانه ای محصولات کشاورزی به میزان ۱۶۰۰ هکتار برنامه‌ریزی شده که اشتغال گسترده‌ای را به همراه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: استعداد فراوانی به ویژه در حوزه اقتصاد دریا محور در هرمزگان وجود دارد که باید با همکاری یکدیگر این ظرفیت‌ها را شکوفا کنیم.

استاندار هرمزگان پرورش ماهی، تولید محصولات کشاورزی و شیلاتی و وجود باغات گسترده را از دیگر مزیت های مهم هرمزگان برشمرد و گفت: در تمامی حوزه ها آمادگی داریم تا از توانمندی مجموعه ها و گروه های سازندگی سپاه و بسیج در راستای محرومیت‌زدایی، سازندگی، ایجاد اشتغال، انجام پروژه های عمرانی و همچنین کارهای اجتماعی و فرهنگی استفاده کنیم.

همتی برگزاری کنگره ملی شهدای استان هرمزگان را از مهمترین برنامه‌های این استان در سال جاری اعلام کرد و اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم تا این کنگره با عظمت در شان شهدای بزرگوار برگزار و موجب ایجاد یک جریان خوب فرهنگی و گفتمان سازی در حوزه ایثار و شهادت شود.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: برای برگزاری مناسب کنگره شهدا و همچنین اعزام زائران به مراسم اربعین حسینی همه دستگاه ها باید همکاری لازم را با مجموعه سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز