خبرگزاری کار ایران

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد خبر داد:

ریزش معدن سرب و روی بهاباد/ دو کارگر بر اثر ریزش محبوس شدند

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۷۷۰

بر اثر ریزش معدن سرب و روی در شهرستان بهاباد دو کارگر در این معدن محبوس شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ حسن رضا پور محبوس شدن دو کارگر در معدن سرب و روی گزین و بهاباد بر اثر ریزش معدن خبر داد و اظهار داشت: با تلاش نیروهای امدادی خوشبختانه دو کارگر نجات یافتند.

وی افزود: شب  گذشته بر اثر ریزش درب تونل معدن سرب و روی گزینو در محور بهاباد – ساغند در 65 کیلومتری شهر بهاباد دو معدن کار بهابادی محبوس شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد گفت: در پی تلاش 9 ساعته ناموفق کارگران معدن، بامداد امروز از عوامل امدای درخواست کمک گردیده که عوامل امدادی جمعیت هلال احمر فورا در محل حادثه حاضر شده و به همراه دیگر دستگاه های امدادی به وسیله شمعک گذاری نسبت به بازگشایی مسیر مسدود شده و رها سازی محبوسین اقدام کردند.

وی خاطرنشان کرد: در پی درخواست کمک اورژانس: یک تیم آواربرداری به همراه 5 نجاتگر و دو دستگاه خودرو آمبولانس و خودرو کمک دار سبک به محل حادثه اعزام شدند.

حسن رضا پور در پایان ضمن تشکر از عوامل امدادی اورژانس و آتش نشانی و همچنین مردم محلی عنوان کرد: این عملیات در ساعت 10:45 صبح امروز پایان یافت  که خوشبخاته حال هر دو کارگر محبوس شده مساعد بود و هیچ گونه مشکل جسمی نداشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز