خبرگزاری کار ایران

معاون صنایع کوچک کشور مطرح کرد؛

سیاست های دولت رقابت پذیری واحدهای صنعتی کوچک و متوسط را افزایش داد

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۴۵۸

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، گفت: سیاست های دولت باعث شده رقابت پذیری واحدهای صنعتی کوچک و متوسط افزایش یابند، این مهم از اساسی‌ترین برنامه های فعلی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، اصغر مصاحب در حاشیه بازدید از سه واحد صنعتی در شهرک صنعتی توس، اظهار کرد: واحدهای صنعتی کوچک و متوسط ظرفیت های فراوانی برای ایجاد تولید و اشتغال دارند و این ظرفیت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی باعث رشد کارآفرینی و توسعه فضای کسب و کار شده است.

وی افزود: کلیدی ترین کار واحدهای صنعتی رفع نیاز داخل و در کنار آن صادرات محصولات بوده که واحدهای صنعتی با جدیت و نیز با حمایت های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران که بسیار تأثیرگذار بوده در این مسیر حرکت می کنند.

مصاحب با اشاره به صادرات محصولات واحدهای صنعتی کوچک، ادامه داد: از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه بالغ بر یک هزار واحد صنعتی، یک میلیارد و 30 میلیون یورو صادرات به کشورهای هدف صادراتی داشته اند.

وی بیان کرد: استان خراسان رضوی جزو استان های پیشرو در شاخص های واحدهای صنعتی کوچک مانند بهره وری بالا، رقابت پذیری و ارزش افزوده بالا بوده که این شاخص ها در حوزه تولید بسیار مطلوب است.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، خاطر نشان کرد: امروز بسیاری از واحدهای صنعتی کوچک نیاز صنایع بزرگ و تولید داخل را حل کرده و پیاده سازی نظام مبادلات پیمانکاری فرعی ایران Ispx مصداق بارز این اقدام است.

وی در پایان گفت: واحدهای صنعتی کوچک کشور فعالیت های خود را محدود نکرده اند و هر جا که ظرفیت برای افزایش تولید و اشتغال باشد ورود پیدا کرده و از تمام ظرفیت ها به خوبی استفاده می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز