خبرگزاری کار ایران

موسوی مطرح کرد:

پیگیری مسائل و مشکلات موجود در فرایند اجرای پروژه شهرک های کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۴۳۹

رئیس سازمان جهاد کشاورزی البرز تاکید کرد: مسائل و مشکلات موجود در فرایند اجرای پروژه تأسیس شهرک های کشاورزی و گلخانه ها باید در ستاد پشتیبانی شهرک های کشاورزی استان مطرح و مرتفع گردد.

به گزارش ایلنا، جلسه ستاد پشتیبانی شهرک های کشاورزی استان البرز با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی البرز، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، معاون بهبود تولیدات گیاهی، نماینده اداره کل ثبت اسناد و مدیران ستادی با هدف بررسی روند پیشرفت شهرکهای کشاورزی و پروژه احداث شهرک گلخانه ای چوپان آباد نظرآباد در محل سالن جلسات سازمان برگزار شد. 

سیدمجید موسوی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در این جلسه، گفت: مسائل و مشکلات موجود در فرایند اجرای پروژه تأسیس شهرک های کشاورزی و گلخانه ها، ابتدا در این ستاد مطرح و مرتفع گردد و در صورت لزوم در ستاد توسعه شهرک های کشاورزی استان در معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی استانداری طرح شود.

وی بر لزوم تدوین برنامه زمانبندی و ارائه منظم گزارش پیشرفت پروژه در فواصل 15 روزه توسط شرکت مجری تأکید کرد.

موسوی ضمن اعلام وظایف و ماموریت های محوله به تفکیک به هر یک از اعضای ستاد، خواستار پیگیری جدی و همه جانبه تسریع و تسهیل روند صدور سند شهرک گلخانه ای چوپان آباد و جذب اعتبارات تسهیلاتی استان و سایر امور مربوطه در چارچوب قانون شد.

در ادامه این جلسه مدیر شرکت شهرکهای کشاورزی استان و مدیر عامل شرکت مجری پروژه احداث شهرک گلخانهای چوپان آباد ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در خصوص روند پیشرفت پروژه ها، مطالبات و موانع موجود را گزارش نمود. در ادامه سایر اعضای ستاد پشتیبانی شهرک های کشاورزی به ارائه نکات ضروری در رابطه با شهرک های کشاورزی و مخصوصا شهرک چوپان آباد پرداخت و در رابطه با تسهیلات بانکی، موانع و مشکلاتی که از سوی بانک مطرح گردیده ذکر شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز