خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون صنایع کوچک کشور؛

تفاهم نامه همکاری میان شهرک‌های صنعتی و دانشگاه فردوسی امضا شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۲۹۵

با حضور معاون صنایع کوچک کشور، تفاهم نامه همکاری میان شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی و دانشگاه فردوسی با محوریت تولید و حمایت از ایده های نو و تأسیس شرکت های دانش بنیان امضاء شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، اصغر مصاحب در مراسم امضای تفاهم نامه که باحضور مدیرعامل شرکت ساپکو، مدیرعامل شهرکهای صنعتی استان و رئیس دانشگاه فردوسی برگزارشد،گفت: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران رویکرد اقتصاد مقاومتی دارد و ظرفیت های مختلف تولیدی و کارآفرینی را برای صنعتگران و سرمایه گذاران صنعتی ایجاد کرده است.

وی افزود: سازمان صنایع کوچک برای واحدهای صنعتی در حوزه صنایع کوچک برنامه ویژه ای دارد مانند عارضه یابی صنعتی، پیاده سازی پروژه های بهبود و ارائه مشاوره توسط نخبگان صنعتی و دانشگاهی است تا واحدهای صنعتی از تمام ظرفیت های کشور و ظرفیت خاص مناطق به خصوص برای مناطق روستایی بهترین بهره گیری را داشته باشد.

مصاحب با اشاره به امضای تفاهم نامه در این نشست آن را مثبت برشمرد و ادامه داد: همکاری های مطلوب شرکت استانی با دانشگاه فردوسی در جریان است که با امضای این تفاهم نامه، همکارها عمیق تر خواهد شد و یک هم افزایی مطلوبی ایجاد می شود که عامل های اصلی که واحدهای صنعتی، شرکت های دانش بنیان و دانشگاه هستند تاثیر گذاری آن را خواهند دید.

وی عنوان کرد: وظیفه خود می دانیم تا با تعامل بیشتر با مجموعه های دانشگاهی و دانش محور زمینه رشد و ارتقاء صنعتگران را فراهم کنیم و  برای کمک به مدیریت و حل مسائل صاحبان صنایع گام برداریم.

معاون صنایع کوچک کشور، افزود: اهداف این تفاهم نامه در جهت برقراری ارتباط منظم و سازمان یافته و بهره گیری از توانمندی های علمی، تحقیقاتی، پژوهشی، مشاوره ای و فناوری با محوریت تولید است. 

وی خاطرنشان کرد: مدت اعتبار این تفاهم نامه از زمان شروع همکاری مشترک سه سال سال بوده که مقرر شده بر اساس اعلام نیاز، ارائه خدمات مشاوره علمی و تخصصی در حوزه های مختلف موضوع تفاهم نامه، شناسایی و بکارگیری ظرفیت پژوهشی و تشکیل کار گروه ها و شبکه های پژوهشی مرتبط با موضوعات دیگر تفاهم نامه در حوزه تولید انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز