خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز مطرح کرد:

اتخاذ تدابیر امنیتی و رفاهی برای اعزام زائران اربعین حسینی

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۸۸۹

استاندار البرز به بحران‌های ناشی از سیل امسال در استان‌های مختلف اشاره کرد و افزود: البرز با همدلی و هم افزایی طی حضوری به موقع توانست وظایف انسانی خود را به نحو مطلوب انجام دهد و انتظار می رود مسئولان استان در راستای اعزام زائران اربعین نیز با همین انسجام وارد عمل شوند.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در جلسه ستاد اربعین استان که روز دوشنبه برگزار شد، ضمن تسلیت ایام محرم و عزداری امام حسین (ع)، افزود: بر اساس رصد دقیق گزارش ها، ستاد روند خوبی را طی می کند.

وی ادامه داد: سهمیه اعزام زائران اربعین امسال البرز نیز مشابه سال قبل است و باید تدابیر لازم را برای رفاه، امنیت و آرامش این سفر معنوی و حضور در این اجتماع بزرگ، اتخاذ کنیم.

شهبازی گفت: در گذشته که نزدیک مرزهای جنوبی کار می کردم و مسئولیت داشتم، شاهد تاثیر حضور زائران اربعین حسینی در ثبات دولت فعلی عراق نیز بوده ام.

وی افزود: مردم با حضوری عاشقانه در این اجتماع بزرگ ارادت خود را به اهل بیت و سیره آنها نشان می‌دهند و به طور قطع اگر امکاناتی نیز فراهم نشود از شور و شعف این حضور کاسته نخواهد شد.

استاندار البرز با اشاره به تدبیر دولت که ویزا برای زائران اربعین حذف شد، شاهد استقبال بیشتری از سوی مردم بوده ایم، اضافه کرد: ما بعنوان خادمان مردم خود را موظف می‌دانیم که برای این جمعیت عاشق امام حسین(ع) شرایط لازم را علاوه بر تامین امنیت، جهت پذیرایی، اسکان و حمل و نقل فراهم کنیم.

وی گفت: امسال مسئولیت اعزام 37 هزار نفر از زائران کربلا در اربعین به عهده البرز است.

شهبازی به بحران‌های ناشی از سیل امسال در استان‌های مختلف اشاره کرد و افزود: البرز با همدلی و هم افزایی طی حضوری به موقع توانست وظایف انسانی خود را به نحو مطلوب انجام دهد و انتظار می‌رود مسئولان در راستای اعزام زائران اربعین نیز با همین انسجام وارد عمل شوند.

وی عنوان کرد: مسئولان کمیته‌های ستاد اربعین البرز علاوه بر وظایف خود در این راستا، با اعتقاد و ایمان قلبی وارد عمل می‌شوند.

استاندار البرز گفت: انتظار می‌رود که روسای کمیته ها برای هماهنگی بیشتر با هم جلسه ای تشکیل دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز