خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی میناب خبرداد:

برملا شدن راز قتل یک خارجی در میناب

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۷۸۶

فرمانده نیروی‌انتظامی میناب گفت: باند سارقان به عنف در میناب دستگیر شدند و قتل یک خارجی نیز مورد تحقیق ماموران قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، محمد رستمی گفت: ماموران انتظامی شهرستان میناب با دستگیری اعضای باند سارقان به عنف از راز ۳۰ فقره سرقت و قتل یک نفر از اتباع بیگانه دست یافتند.

رستمی افزود: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت تلفن همراه، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: با راه اندازی گشت‌های محسوس و غیر محسوس و تجزیه و تحلیل شیوه و شگرد سارقان و مشاهده فیلم‌های موجود یک نفر از سارقان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات تعقیب و گریز در شهر میناب دستگیر شد.
 
این مسئول انتظامی در ادامه تصریح کرد: متهم به پلیس آگاهی انتقال و در بازجویی‌های فنی و تخصصی اعتراف کرد که با همدستی ۵ نفر دیگر اقدام به سرقت به عنف چندین فقره گوشی، کیف قاپی، سرقت موتورسیکلت در شهر میناب می کرده که با بهره گیری از منابع و مخبرین محلی و اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه سایر متهمان در شهرستان رودان شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سایر اعضای این باند دستگیر شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان در پایان گفت: متهمین دستگیر شده در مقابل ادله و شواهد موجود راهی جز اعتراف نداشته و به ۳۰ فقره انواع سرقت، زورگیری، کیف قاپی به عنف و یک فقره قتل اتباع بیگانه در سال ۹۷ اعتراف کردند که تمام سرقت‌ها و قتل بازسازی صحنه انجام شده و پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و متهمین تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز