خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی بوشهر خبرداد:

دستگیری 3 سارق طلاجات در بوشهر

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۷۶۳

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از دستگیری یک باند سه نفره سرقت طلاجات در بوشهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ ابراهیم عرب زاده در این باره اظهار داشت: با توجه به وقوع سرقت‌های متعدد در شهر بوشهر در روزهای پایانی هفته گذشته، یک تیم عملیاتی ویژه با محوریت کلانتری ۱۱ تشکیل شد.
 
وی با اشاره اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان خاطرنشان کرد: با اقدامات صورت گرفته محل حضور سارقین در شهرک نیایش بوشهر شناسایی شد و در حالی که شب گذشته آماده انجام اعمال مجرمانه خود بودند، در محاصره پلیس قرار گرفتند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر با اشاره به انجام اقدامات مجرمانه سارقان با استفاده از یک جفت پلاک سرقتی بیان کرد: سارقان بدون توجه به ایست پلیس اقدام به فرار کردند که با شلیک پلیس یک نفر از آنها دستگیری و دو نفر متواری شدند.
 
وی از شناسایی و دستگیری نفر دوم این باند در بیابان‌های اطراف شهرک نیایش خبر داد و خاطرنشان کرد: با دستگیری این دو نفر محل اختفای اموال مسروقه در یک منزل مسکونی در محله تنگک شناسایی شد.
 
عرب زاده ادامه داد: پس از محاصره منزل مسکونی اشاره‌شده در تنگک، نفر سوم سارقین در محل اختفای آن‌ها دستگیر شد و در این محل مقادیر زیادی طلاجات و اموال مسروقه کشف شد.
 
وی با اشاره به اعتراف این باند به هفت فقره سرقت در شهر بوشهر و سرقت یک جفت پلاک در گناوه افزود: هر سه نفر متهم دستگیر شده غیر بومی، ساکن استان همجوار و دارای سوابق متعدد کیفری هستند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر با بیان اینکه این باند در منزل خواهر یکی از سارقان سکونت داشته‌اند، افزود: برخی مالباختگان شب گذشته در کلانتری حضور یافتند و اموال مسروقه خود را شناسایی کرده و از پلیس تقدیر کردند.
 
وی بر لزوم تجهیز محل سکونت شهروندان به امکانات و تجهیزات حفاظتی و دوربین مداربسته تاکید کرد و گفت: مردم در هنگام مسافرت اموال خود را به بانک بسپارند و منزل خود را در اختیار افراد سابقه‌دار قرار ندهند و رفت‌وآمدهای مشکوک را گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز