خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد خبر داد:

اجرای طرح دوم نذر آب و اعزام کاروان سلامت هلال احمر یزد به هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۶۱۹

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از اجرای طرح دوم نذرآب با عنوان "نذرآب 2" و اعزام کاروان سلامت با همکاری پزشکان و خیران داوطلب استان یزد از امروز به استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن حرازی زاده یزدی اظهار داشت: در راستای طرح ملی نذر آب 2 ؛ کاروان سلامت جمعیت هلال احمر استان یزد متشکل از 20 نفر که شامل 5 نفر پزشک متخصص (داخلی، عفونی، اطفال، زنان و زایمان، اعصاب و روان) و پزشک عمومی، روانشناس، پرستار، ماما و نیروهای داوطلب هلال احمر استان به استان هرمزگان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پزشکان اعزامی به ارائه خدمات درمانی و ویزیت رایگان پزشکی در بخشی از استان هرمزگان می پردازند افزود: اجرای این طرح از امروز لغایت 14 شهریور98 در بخش رویدر شهرستان بندرخمیر هرمزگان خواهد بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ادامه داد: طرح نذر آب ۲ با مشارکت پزشکان داوطلب و خیرین به منظور ارائه خدمات بشر دوستانه، با هدف حمایت از زندگی و سلامت جامعه، برای ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، حمایتی و آموزشی به منطقه محروم و کم برخوردار اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه طرح نذر آب برای دومین بار و در نقاط کم‌آب کشور برگزار می‌شود، عنوان کرد: هدف از این طرح رسیدگی به وضعیت معیشتی و سلامتی مردم این مناطق بوده که در این راستا هماهنگی‌هایی با مسئولان هرمزگان انجام گرفته است.

حرازی زاده بیان داشت : همچنین در این طرح 300 سبد کالا شامل اقلامی همچون (برنج، قند، شکر، حبوبات، ماکارانی، روغن، سویا و رب گوجه فرنگی و ... ) که ارزش هر سید به مبلغ دو میلیون ریال است در منطقه یاد شده توزیع خواهد شد.

 وی با بیان اینکه طرح اول نذرآب در شهرستان دلگان اجرایی شد افزود: در سال گذشته طرح «نذر آب 1» با هدف محرومیت زدایی و کمک به معیشت و سلامت مردم استان سیستان و بلوچستان با حضور 19 کاروان سلامت از سراسر کشور در 19 منطقه این استان و برنامه هایی مانند توزیع سبد غذایی بین نیازمندان و نصب مخازن آب شرب در مناطقی که دچار خشکسالی شده بودند اجرا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز