خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان عنوان کرد:

تنگه هرمز کانون اخبار و تحولات دنیاست/ لزوم توسعه همه جانبه و پایدار استان

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۳۹۰

استاندار هرمزگان گفت: تنگه هرمز کانون تحولات و اخبار دنیاست و این شهر باید به سرعت در معرض توسعه همه جانبه و پایدار قرار بگیرد و توجه به همه اقشار خصوصا اهالی فرهنگ و هنر بیشتر باشد.

به گزارش ایلنا، فریدون همتی در آیین افتتاح پروژه‌های شهری بندرعباس، اظهار کرد: شهربندرعباس نیازمند توجه به تلاش و افکار خلاق و برنامه ریزی های فشرده ای دارد که سرعت بخشی به کار و پشتیبانی عامل مهم رسیدن به اقدامات مهم شهری است.

وی افزود: شهر بندرعباس به عنوان مرکز مهم استان و کشور است که جزو استان ساحلی و همچنین استانی که دارای ۱۴ جزیره و 1400 کیلومتر مرز ساحلی است، بشمار می رود.

همتی ادامه داد: استانی که زنان و‌ مردانی بزرگ در آن زندگی می‌کنند که امروز، امنیت دریای خلیج فارس به دست توانای آنان و فرزندان‌شان رقم می خورد.

استاندار هرمزگان ابراز کرد: شهرداری، آموزش و پرورش و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به بخش فرهنگ و هنر توجه ویژه ای داشته باشند. در بخش ورزش پروژه های متعددی در حال بهره برداری که نیازمند نگاه ویژه تری است.

وی تاکیدکرد: باید خدمات فرهنگی و ورزشی به گونه ای باشد که افراد برای استفاده از  آن نیاز  نباشد به محله دیگر بروند.

همتی اضافه کرد:مدیریت و اداره یک شهر و استان خیلی  دشوار است اما  زمانیکه زحماتمان به ثمر می رسد خستگی را از تن همه  بیرون می کند.

استاندار هرمزگان بیان کرد: شهر بندرعباس  را به عنوان بزرگترین و مهم ترین بندر ایران روی توسعه و پیشرفت آن تمرکز کنیم که این درحال انجام شدن است.

وی ادامه داد: کار بزرگی برای نوسازی بافت فرسوده در شهر بندرعباس آغاز شده و در آینده نزدیک باید شاهد تحول در این بافت و همچنین فضای سبز شهر بندرعباس باشیم.

همتی با بیان اینکه دو اقدام مهم باید تا سال آینده انجام گیرد،اظهار کرد: تحول در نوسازی بافت فرسوده و فضای سبز شهری  بندرعباس از اقداماتی است که باید به سرعت تا سال آینده انجام شود.سال آینده ،سال تکمیل پروژه های فرهنگی و ورزشی ،توسعه فضای سبز شهری و ساحل است.

 استاندار هرمزگان گفت: احداث بلوار ساحلی شرق شهر بندرعباس، یکی از مهم‌ترین پروژه‌های این شهر محسوب می شود که زیباترین و پرجاذبه ترین بلوار ساحلی در کشور خواهد بود و کارهای ویژه ای در حوزه گردشگری و تفریحی در آن انجام می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: ساخت زیردریایی در بندرعباس توسط واحدهای صنایع درویشی،تعمیر بزرگترین کشتی ایران با کمترین هزینه و هم چنین احداث  پالایشگاه خلیج  فارس از نمونه های دستاورد موفق این استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز