خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بندرعباس در مجلس مطرح کرد:

تحقق درخواست دیرینه هنرمندان با همت شهرداری بندرعباس/ رویکرد شهرداری بندرعباس قابل تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۳۸۴

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: آرزوی دیرینه هنرمندان برای داشتن پلاتوی استاندارد با همت شهرداری بندرعباس تحقق یافته است.

به گزارش ایلنا، محمد آشوری در آیین بهره‌برداری از مجموعه فرهنگی و هنری دریا، اظهار کرد: یکی از خواسته‌های قشر فرهیخته هنرمندان امروز تحقق یافته و پس از سالها با تلاش شهرداری بندرعباس، امسال صاحب پلاتوی استاندارد شده‌اند.

وی با تقدیر از شهرداری و دست‌اندرکاران در تامین نیازهای اجتماعی و عمرانی شهر، افزود: شهرداری به عنوان یک نهاد اجتماعی نیازمند حمایت اعضای شورای شهر و استاندار است و رویکرد اجتماعی شهرداری بندرعباس در زمینه‌های اجتماعی، ورزشی، فرهنگی و تامین نیازهای عمرانی که اقتضای اعمال صحیح مدیریت شهری می‌باشد، قابل تقدیر است.

عضو هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همیشه این آرزو را داشته‌‌ایم که بندرعباس به شأن و جایگاه هویتی خود برسد و باز تولید هویت گذشته خود را داشته باشد، زیرا این شهر مهمترین بندر کشور بوده که همه اذعان دارند از گذشته نقش مهمی داشته، اما اکنون کاستی های فراوانی را تحمل می‌کند.

آشوری با تاکید بر اینکه همه باید دست به دست هم دهند که این جایگاه اعتلا پیدا کند، گفت: تغییر رویکرد حوزه مدیریت شهری بندرعباس باعث سرعت‌بخشی در رفع کاستی‌ها شده و در تامین نیازها تاثیرگذار است.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، بندرخمیر و حاجی‌آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: ما امروز با خودباوری توانسته ایم گام های پایداری برای تقویت شاخص ها برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز