خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون کشاورزی و آب اتاق مشهد:

خراسان رضوی در حوزه برندینگ از فعال ترین استان های کشور است

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۱۹۷

رئیس کمیسیون کشاورزی و آب اتاق مشهد گفت: خراسان رضوی در حوزه برندینگ از فعال ترین استان های کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علی شریعتی‌مقدم در نشست آشنایی با موضوع مالکیت فکری و توسعه برند در سطح بین المللی با تاکید بر نشانهای جغرافیایی و تاثیر آن بر توسعه صادرات گفت: تاکنون 7 دوره همایش برندینگ در این استان برگزار شده است. این همایش در هر نوبت در سطح بسیار بالایی برگزار شده و از ظرفیت حضور استادان داخلی و بین المللی در برگزاری آن بهره گرفته شده است. 

وی ادامه داد: این همایش موجب ثبت جهانی برند زعفران در خراسان شد و به همین جهت لازم است در زمینه برند و نهادینه شدن آن بیشتر تلاش کنیم. 

شریعتی مقدم افزود: استاندار خراسان رضوی برای این استان طرح مثلث توسعه اقتصادی را مطرح کرده که در مسیر تحقق آن، دهها معین اقتصادی در مناطق مختلف این خطه آغاز به کار کرده اند.

وی گفت: ایده ما در کمیسیون کشاورزی و اتاق بازرگانی استان این است که اگر معینی دنبال ارزش افزوده در منطقه  باشد، باید این ارزش افزوده را مبتنی بر شناسایی صحیح هر منطقه و متناسب با وضعیت آن ایجاد کند و برای همین منظور دبیرخانه برند در استان راه اندازی شده تا از این طریق بتوان مزیت‌های مهم استان را شناسایی و جنبه های قوی تر آن را در توسعه استان رقم بزنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز