خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان در جمع نمازگزاران نماز جمعه بندرعباس:

هرمزگان به سرعت در مسیر توسعه قرار دارد/ شاهد تحولات و پیشرفت‌های عظیم دولت در سراسر کشور هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۹۰۶

استاندار هرمزگان گفت: تحولات و پیشرفت های بزرگ با تلاش تمامی ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه دولت، در سراسر کشور قابل مشاهده است و هرمزگان نیز به سرعت در مسیر توسعه قرار دارد.

به گزارش ایلنا، فریدون همتی در سخنانی در جمع نمازگزاران نماز جمعه بندرعباس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت،عنوان کرد: دولت با تمام توان در حال کار و تلاش در راستای خدمت به مردم شریف ایران اسلامی است.

وی  اظهار کرد: طرح ها و پروژه های بزرگ و اشتغالزا در هرمزگان در دست اجرا می باشد که تمام توان خود را به کار گرفته ایم تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسند.

 استاندار هرمزگان ادامه داد: با تلاش های صورت گرفته در استان هرمزگان، در هفته دولت سال جاری ۶۲۰ پروژه در حوزه های مختلف با اعتبار بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان در سراسر هرمزگان به بهره برداری رسید.

همتی  افزود: علاوه بر این، طرح ها و پروژه های بزرگ و اشتغالزا در هرمزگان در دست اجرا می باشد که تمام توان خود را به کار گرفته ایم تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسند.

وی گفت: همچنین کنگره ملی بزرگداشت ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان در سال جاری برگزار می‌شود که به پاس احترام به این شهدای بزرگوار، ۱۵۰۰ پروژه عمرانی و توسعه ای در سراسر هرمزگان همزمان با این کنگره افتتاح خواهد شد.

لازم بذکر است، همتی استاندار هرمزگان پس از برگزاری نمازجمعه به درخواست های مردم رسیدگی و پیگیری کرد.

همچنین  به دستور وی تمامی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و اعضای شورای اداری راه اندازیی میزخدمت و گفتگو با مردم جزو آخرین برنامه هفته دولت در استان هرمزگان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز