خبرگزاری کار ایران

خراسان رضوی طلایه‌دار سومین دوره مسابقات آزاد جهانی دارت

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۷۴۴

سومین دوره مسابقات آزاد جهانی دارت با افتخارآفرینی دارتیست‌های خراسان رضوی شهریورماه سال جاری در شیراز به کار خود پایان داد.

یاسین حقیقی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در مشهد ، گفت: ۱۸۰ دارتیست در سومین دوره مسابقات آزاد جهانی دارت در شیراز به رقابت پرداختند.

رئیس کمیته روابط عمومی انجمن دارت خراسان رضوی گفت: این دوره از مسابقات که در روز پنجشنبه ۷ شهریور ماه در شیراز آغاز شده بود در حالی به کار خود پایان داد که دارتیست‌های خراسان رضوی موفق به کسب چندین مقام در این دوره از رقابت‌ها شدند. وی افزود: در رده سنی جوانان پسر امیرعلی رمضانی توانست فاتح مسابقات اوپن جهانی جوانان شود و قهرمانی مقتدرانه خود را در این مسابقات ثبت کند.

حقیقی عنوان کرد: در فینال این رقابت‌ها امیرعلی رمضانی با حساب ۵ بر صفر از سد امیر مهدی زنگی آبادی از کرمان گذشت و به عنوان نخست دست یافت.

وی ادامه داد: همچنین محمد معز خطیب زاده از خراسان رضوی همراه با پارسا کاظمی از گیلان مشترکاً در جایگاه سوم قرار گرفتند. حقیقی در خصوص کسب مقام توسط دارتیست‌های خراسان رضوی افزود: در رده سنی بزرگسالان نیز جواد بیات توانست مقام اول را در پرونده این مسابقات ثبت کند.

وی بیان کرد: خراسان رضوی در بین برترین‌های مسابقات دوبل اتفاقی اوپن جهانی شیراز در بخش آقایان نیز قرار گرفت. مسابقات دوبل اتفاقی اوپن جهانی شیراز در بخش آقایان با حضور ۹۸ شرکت کننده در سالن دستغیب شیراز برگزار شد و تیم کیارش آدینه از خراسان رضوی به همراه ابراهیم قنبری از خوزستان توانستند به عنوان دومی دست یابند.

حقیقی در پایان گفت: ورزش دارت خراسان رضوی دارای ظرفیت بسیار بالایی در سطح کشور است و در سال ۹۸ شاهد موفقیت‌های بسیاری از سوی دارتیست‌های استان هستیم، اما متاسفانه عدم وجود خیرین ورزشی در این رشته و کمبود حامیان، کار را برای ورزشکاران ورزش دارت بسیار سخت و دشوار کرده است، از رسانه‌ها میخواهیم با توجه به ظرفیتی که در سطح استان دارند از ورزشکاران رشته دارت خصوصاً نوجوانان و جوانان حمایت نمایند و ما را در جهت جذب خیرین و حامیان ورزشی یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز