خبرگزاری کار ایران

استاندرا اصفهان مطرح کرد:

برنامه‌های استانداری نگه داشتن امید در دل مردم و رونق تولید است

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۶۰۳

استاندار اصفهان گفت: در سال گذشته ۱۳۰۰ پروژه در هفته دولت افتتاح شد که این رقم در سال جاری به ۱۷۳۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۹۰۰ میلیارد تومان رسید که ۶۲۰ مورد آن توسط بخش خصوصی انجام شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عباس رضایی اظهار داشت: بازگو کردن خدمات دولت تدبیر و امید نفی تلاش های دیگر دولت ها نیست؛ البته برای ارزیابی هر دولتی باید شرایط خاص اداره کشور در آن زمان در نظر گرفته شود.

وی افزود: در دولت های گذشته، تحریم های ظالمانه از طرف سازمان ملل، اتحادیه اروپا و آمریکا علیه ایران اسلامی وضع شده بود و ایران را به عنوان تروریسم جهانی می‌دانستند درحالی که مسئولان کشور ما بر اساس فتوای مقام معظم رهبری به دنبال بمب هسته‌ای نبودند و همواره خواستار صلح و ثبات هستند.

مدیریت ارشد استان ادامه داد: در دولت های گذشته بی ثباتی سیاسی در کشور وجود داشت و رشد اقتصاد به منفی ۶ درصد رسیده و ناامیدی بسیاری بر مردم حاکم بود و احتمال بروز نا آرامی هایی نیز وجود داشت.

رضایی به مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: ۵۵ ماه مذاکرات نفس گیر و طولانی با کشورهای۱+۵ داشتیم که به برجام منجر شد و تنها کشوری بود که از زیر فشار های سازمان ملل خارج شد.

وی یادآور شد: طرح تحول سلامت نیز کلید خورد و رشد اقتصادی منفی به رشد مثبت ۱۴.۷ درصد رسید و پارس جنوبی هم توانست از ۲۴۰ میلیارد به ۵۴۰ میلیارد مترمکعب برساند.

استاندار اصفهان تاکید کرد: دستاوردهای چشم گیر دولت یازدهم هراس دشمنان ایران اسلامی را بیشتر کرد و به همین دلیل لابی های صهیونیست ها بیش از قبل قوت گرفت و پس از آن هم شخصی تبهکار با نام ترامپ روی کار آمد و درنهایت آمریکا از برجام خارج شد که نباید در این راه اقدامات منافقین را نیز نادیده بگیریم.

رضایی اظهار کرد: در همین راستا تحریم ها و فشارهای بیشتری حتی در عرصه های دارو و درمان به کشورمان وارد کردند، اما با وجود رهنمودهای مقام معظم رهبری و تدبیرهای دولت تدبیر و امید و همدلی مردم، اقدامات شوم دشمن کار ساز نشد و در مقطعی نیز پهپادهای آمریکای منهدم شد.

وی افزود: در سال گذشته ۱۳۰۰ پروژه در هفته دولت افتتاح شد که این رقم در سال جاری به ۱۷۳۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۹۰۰ میلیارد تومان رسید که ۶۲۰ مورد آن توسط بخش خصوصی انجام شد.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: زنده نگهداشتن امید در دل مردم و ایجاد رونق تولید و تلاش در جهت رونق تولید و رفع مشکلات مردم از جمله برنامه های مدیریت استان برای سال آینده هم نیز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز