خبرگزاری کار ایران

اسماعیلی به ایلنا خبر داد:

جشنواره نقاشان نوگرای البرز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۵۵۳

عضو انجمن نقاشان البرز از برگزاری جشنواره نقاشان نوگرای استان در روز ۹ مهر ماه و به میزبانی تهران، خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین اسماعیلی، گفت: انجمن هنرمندان نقاش البرز به نمایندگی از جمع کثیری از هنرمندان نقاش، مستعد و پویای استان در نظر دارد جشنواره نقاشان نوگرای استان البرز را در فرهنگستان هنر (صبا) تهران برگزار کند. 

اسماعیلی گفت: این جشنواره در دو بخش مجزا با عناوین هنرمندان مدعو و بخش رقابتی در زمینه های طراحی و نقاشی برگزار می شود و هنرمندان می‌توانند در یک و یا هر دو بخش جشنواره حضور داشته باشد.

اسماعیلی با عنوان اینکه هر شرکت کننده می‌تواند به صورت مجزا حداکثر ۳ اثر در بخش طراحی و نقاشی ارائه نماید، تصریح کرد: نقاشان البرزی باید آثار خود را با موضوع آزاد و یا تکنیک در نحوه اجرا بدون هیچ محدودبت ارسال کنند.

وی با عنوان اینکه هدف این جشنواره، شناساندن ظرفیت‌های گسترده‌ هنرمندان پیشگام است، افزود: دبیرخانه جشنواره از تمام هنرمندان نقاش ساکن استان البرز دعوت می‌کند به صورت رایگان در این رویداد هنری شرکت نمایند.

اسماعیلی، تاکید کرد: با توجه به اینکه داوری از روی تصاویر آثار انجام می شود، تصاویری که کیفیت پایینی داشته باشند و جزئیات آن با بزرگنمایی تصویر قابل بررسی نباشد از دور داوری و انتخاب آثار جشنواره حذف می‌شوند لذا شرکت کنندگان برای تسریع در امر داوری آثار، باید طبق راهنمای قرار داده شده در فرم ثبت نام، تصاویر را آماده و ارسال کنند.

وی با اشاره به جوایز نقدی به برگزیدگان سه بخش نقاشی، طراحی و ورکشاپ، یادآور شد: آخرین مهلت ارسال آثار ۱۵ شهریور است و  انتخاب اولیه آثار ٢۱ شهریور و نتایج نهایی راه یافتگان به نمایشگاه، ٢٧ شهریور ماه معرفی می شوند.

اسماعیلی با اشاره به برپایی نمایشگاه جانبی از تاریخ ۹ الی ۱٦ مهر ماه گفت: جشنواره در روز ۹ مهر ۹۸ در فرهنگستان هنر (صبا) برگزار می شود.

عضو انجمن نقاشان البرز با اشاره به نحوه ثبت نام در جشنواره، گفت: علاقه مندان برای تکمیل فرم ثبت نام به لینک

https://t.me/honarmandan_naghash_alborz/1595 مراجعه کنند و فرم تکمیل شده‌ ثبت نام با فرمت Word و تصاویر آثار با فرمت JPG را به صورت فایل با کیفیت اصلی "فقط" از طریق ایمیل به آدرس naghashan.alborz@yahoo.com ارسال نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز