خبرگزاری کار ایران

در آخرین روز هفته دولت؛

دیدار استاندار البرز با خانواده شهید آلاداغلو در ساوجبلاغ

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۵۳۴

نماینده عالی دولت در استان البرز با حضور در منزل شهید غلامحسین آلاداغلو با خانواده وی دیدار کرد و گفت:همه ما کارگزاران نظام به دنبال این هستیم که فرمان رهبری را اطاعت کنیم.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در آخرین روز از هفته دولت با حضور در ساوجبلاغ به دیدار خانواده شهید غلامحسین آلاداغلو رفت.

وی با بیان خاطراتی از دوران جنگ تحمیلی گفت: در آن برهه در خوزستان زندگی می‌کردیم و از نزدیک شاهد حضور گسترده رزمندگان برای دفاع از کیان کشور بودیم.

استاندار البرز افزود: برای پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی خون‌های بسیاری به زمین ریخته شد و افرادی در این راه جان خود را از دست دادند که دل در گرو آرمان های نظام داشتند.

وی اضافه کرد: این شهید بزرگوار نیز در جبهه ها حضور داشته و از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کرد.

استاندار البرز عنوان کرد: همه ما کارگزاران نظام به دنبال این هستیم که فرمان رهبری را اطاعت کنیم.

شهبازی گفت: دولتی که از مردم رای گرفته و به دستان مقام معظم رهبری تنفیذ شده با تمام توان برای ارائه بهترین خدمت و در راستای ارتقا سطح معیشت و رفاه و همچنین حفظ امنیت مردم تلاش می کند.

وی افزود: اکنون مردم و نظام کم و کاستی و ناخالصی را بر نمی‌تابند و اگر کسی بخواهد از ارزش‌های انقلاب فاصله بگیرد، حذف می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز