خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز تاکید کرد:

پروژه های گشایشی در شهرستان فردیس بیش از ۴۰۰ نفر اشتغالزایی دارند

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۳۵۴

استاندار البرز در حاشیه افتتاح شرکت آرد و نان شهرک صنعتی سیمین دشت بیان داشت: پروژه های گشایشی در شهرستان فردیس بیش از ۴۰۰ نفر اشتغالزایی دارند ضمن آنکه برای احداث و راه اندازی آنها بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی با اشاره به افتتاح ده ها پروژه عمرانی و تولیدی توسط بخش خصوصی در این استان گفت: بخش خصوصی در البرز پرتلاش و نقش آن برجسته است.

 شهبازی در حاشیه افتتاح شرکت آرد و نان شهرک صنعتی سیمین دشت بیان داشت: همزمان با هفته دولت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه در البرز افتتاح شد که نقش بخش خصوصی برجسته بود.

وی بیان داشت : سال گذشته با همکاری بخش خصوصی میزان صادرات استان البرز نسبت به سال ماقبل ۷۰ درصد افزایش داشت .

استاندار البرز گفت: امروز شاهد افتتاح ۱۷ پروژه عمرانی ، تولیدی و فرهنگی در شهرستان فردیس بودیم که بخش عمده این پروژه ها توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی اجرا شد.

وی ادامه داد : پروژه های گشایشی در شهرستان فردیس برای بیش از ۴۰۰ نفر اشتغالزایی دارند ضمن آنکه برای احداث و راه اندازی آنها بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

 

سفر کاروان تدبیر و امید البرز که در راس آن استاندار البرز قرار دارد در روزهای پایانی هفته دولت فردیس را بعنوان پنجمین مقصد خود انتخاب کرد.

در این سفر پس از گلباران و غباروبی گلزار شهدای رزکان، بهره برداری از پردیس سینمایی اکومال در فردیس با حضور حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت.

در ادامه نیز پروژه بهسازی معابر در شهرک وحدت به بهره برداری رسید و همچنین طرح توسعه شرکت آرد و نان شهرک صنعتی سیمین دشت با حضور نماینده عالی دولت در استان البرز افتتاح شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز