خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان:

قدرت و عظمت ملت ایران نشان دهنده توسعه و پیشرفت کشور است/ اقتصاد مقاومتی، نسخه شفابخش اقتصاد کشور

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۲۴۱

استاندار هرمزگان در آیین ارتقاء بخش بندزرک شهرستان میناب به شهر، گفت: کشور ما به سرعت در حال توسعه و پیشرفت است و توانسته ایم با ایستادگی و مقاومت، قدرت و عظمت ملت ایران را به جهانیان نشان دهیم.

به گزارش ایلنا، فریدون همتی اظهار کرد: از امروز شهرداری بندزرک رسماً افتتاح و شروع به کار می‌کند که موجب توسعه پرشتاب این بخش و شهر بندزرک می شود.

وی عنوان کرد: در هفته دولت سال جاری شاهد بهره برداری از پروژه های متعدد در مناطق مختلف کشور، از جمله در استان هرمزگان هستیم و بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان پروژه در شهرستان میناب نیز به بهره برداری رسید.

 همتی ادامه داد: افتتاح و بهره برداری از این پروژه‌ها نشان می‌دهد که دولت با تمام توان در حال کار و تلاش و خدمت به مردم است.

استاندار هرمزگان افزود: تلاش در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش اقتصاد کشور است و می‌تواند توطئه‌های دشمنان در حوزه اقتصادی را خنثی کند و با جدیت این امر را در دستور کار داریم.

همتی تصریح کرد: در شرایط امروز کشور، اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی به طور جدی در حال پیگیری است و دولت با تمام توان در حال تلاش برای به کارگیری ظرفیت ها و فرصت های داخلی است.

وی گفت: کشور ما به سرعت در حال توسعه و پیشرفت است و توانسته ایم با ایستادگی و مقاومت، قدرت و عظمت ملت ایران را به جهانیان نشان دهیم.

استاندار هرمزگان با اشاره به ارتقاء مرکز بخش بندزرک به شهر، خاطرنشان کرد: از امروز شهرداری بندزرک رسماً افتتاح و شروع به کار می کند که موجب توسعه پرشتاب این بخش و شهر بندزرک می شود.

استاندار هرمزگان بیان داشت: تلاش می‌کنیم نیازهای بخش بندزرک در حوزه‌های مختلف از جمله آب، راه و دیگر بخش ها به سرعت تامین شود.

شایان ذکر است،در این سفر مرکز خدمات جامع سلامت شهری تیرور در شهرستان میناب با زیربنای 600 متر مربع و با اعتبار بیش از یک میلیارد و 700 میلیون تومان با مشارکت خیرین ،واحد تولیدی پایه بتونی در شهرک صنعتی تیرور شهرستان میناب با سرمایه‌گذاری چهار میلیارد و 800 میلیون تومان و اشتغالزایی برای 20 نفر ، دبیرستان دخترانه 12 کلاسه روستای حکمی شهرستان میناب با چهار میلیارد تومان اعتبار،دبستان شش کلاسه آفتاب در روستای دهوسطی شهرستان میناب، با اعتبار دو میلیارد تومان و با مشارکت بنگاه‌های اقتصادی احداث شده است،آغاز عملیات ساخت دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان شهرستان میناب ،افتتاح سالن ورزشی روستای طیبی شاهی شهرستان میناب با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان، عملیات اجرایی ساخت پردیس سینمایی، پلاتو و نگارخانه در شهرستان میناب، پروژه‌های عمران شهری نیز با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان افتتاح شد و پروژه های توزیع برق شهرستان میناب با اعتبار شش میلیارد و 700 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

عملیات بهسازی محور میناب به سندرک نیز با حضور استاندار هرمزگان آغاز شد.

در ادامه واحد تولیدی شن و ماسه صدف کوه در شهرستان میناب افتتاح شد. این واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری پنج میلیارد تومان راه اندازی شده است.

افتتاح طرح افزایش ظرفیت پست برق 230 کیلوولت میناب، بازارچه ملوانی زهوکی در شهرستان میناب هرمزگان نیز به بهره‌برداری رسید.

همچنین پروژه راه اندازی تلفن و اینترنت پرسرعت از بستر فیبر نوری در روستای زهوکی شهرستان میناب افتتاح شد که این طرح با اعتبار بیش از چهار میلیارد تومان و ارائه خدمات به هزار مشترک راه اندازی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز