خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات در قزوین:

مسئولان با آسیب‌زدایی به مردم بیشتر خدمت کنند/ وزارت اطلاعات جلوی مدیری که مسیر خلاف را برود، می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۲۳۹

وزیر اطلاعات گفت: مدیران جمهوری اسلامی ایران باید با آسیب‌زدایی، خود را برای خدمت بیشتر به مردم، بازسازی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی روز پنجشنبه در جشنواره شهید رجایی که در استانداری قزوین برگزار شد، با گرامیداشت هفته تجدید میثاق با خدمتگزاران پاک باخته این آب و خاک است، اظهار کرد: در جلسه چهارشنبه هفته گذشته که اعضای هیئت دولت خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدند، ایشان هفته دولت را هفته ارزیابی دولتمردان و کارکنان دولت عنوان کردند و فرمودند، در این هفته ببینند که آیا حق خدمت را ادا کرده‌اید یا خیر.

وی با ذکر اینکه رهنمود اخیر رهبر معظم انقلاب برگرفته از آموزه‌های اسلامی است، خاطرنشان کرد: ما باید همیشه خودمان را ارزیابی کنیم و قبل از اینکه دیگران به حساب ما رسیدگی کنند، عملکرد خودمان را محاسبه کنیم.

وزیر اطلاعات ادامه داد: با انجام این کار، اشکالات و کم و کاستی‌ها برطرف شده و نقاط قوت نیز افزایش پیدا می‌کند.

علوی با بیان این مطلب که موفقیت به کثرت نفرات، تجهیزات و امکانات نیست، خاطرنشان کرد: باید با بردباری در برابر سختی‌ها و تکیه بر قدرت مقاومت و توان داخلی، در برابر دشمنان و مشکلات به وجود آمده ایستادگی کرد.

مسئولان با آسیب‌زدایی به مردم بیشتر خدمت کنند/ وزارت اطلاعات جلوی مدیری که مسیر خلاف را برود، می‌گیرد

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه امروز کشور در شرایط خاصی به سر می‌برد و با یک سری ابتلائات روبه رو است، تصریح کرد: این امری طبیعی به نظر می‌رسد چراکه خدا با این دشواری‌ها و ابتلائات ما را امتحان می‌کند و این امتحان دائمی است.

وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه در هفته دولت، همه ما مسئولان باید خودمان را ارزیابی کنیم، تصریح کرد: امام موسی کاظم علیه السلام فرموده است: «شما مومن و مسلمان واقعی نخواهد شد مگر اینکه سختی‌ها و بلاها را خوشی و خوشی‌ها را مصیبت بدانید.»

نشان دادن اراده ملت به دنیا با ایستادگی میسر است

علوی به تحرکات اخیر قدرت‌های استکباری به ویژه آمریکا در منطقه خلیج فارس و حرکت ناو هواپیمابر آمریکایی به سمت تنگه هرمز اشاره کرد و گفت: با سرنگونی پهپاد استراتژیک و پیشرفته آمریکایی توسط نیروهای هوافضای سپاه و همچنین ایستادگی و مقاومت نیروهای انصارالله در یمن، حرکت این ناو آمریکایی از اقیانوس اطلس به سمت خلیج فارس متوقف شد که این امر نشان‌دهنده عزت و صلابت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به آموزه‌های قرآن و مکتب اهل بیت(ع) برای تقویت قوای نظامی امت اسلامی اشاره کرد و افزود: ملتی می‌تواند اراده‌اش را به دنیا نشان دهد که در برابر سختی‌ها ایستادگی و مقاومت داشته باشد.

این مقام مسئول تاکید کرد: تا زمانی که فرهنگ مقاومت در کشور جوشان باشد، بستری برای ذلت ملت ایران فراهم نخواهد شد.

مسئولان با آسیب‌زدایی به مردم بیشتر خدمت کنند/ وزارت اطلاعات جلوی مدیری که مسیر خلاف را برود، می‌گیرد

وزیر اطلاعات مدیران کشور را سرمایه‌های جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: اگر وزارت اطلاعات احساس کند که مدیری در نظام جمهوری اسلامی ایران در ‌مسیر خلاف حرکت می‌کند، قطعا جلوی او را می‌گیرد چرا که ادامه این مسیر، عاقبت خوشی برای آن مدیر ندارد.

علوی  در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه اساس کار وزارت اطلاعات، صیانت و حفاظت از سرمایه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت بر ارزیابی عملکرد مدیران و یافتن نقاط ضعف و قوت تاکید کردند و بر همین اساس مدیران باید خود را ارزیابی کنند که چگونه در عرصه خدمت به مردم، عمل‌کرده‌اند.

مسئولان با عزم جدی به مردم خدمت کنند

وی افزود: مدیران جمهوری اسلامی ایران باید با آسیب‌زدایی، خود را برای خدمت بیشتر به مردم، بازسازی کنند.

وزیر اطلاعات در ادامه با تاکید بر اینکه مدیران جمهوری اسلامی ایران باید با عزم جدی به مردم خدمت کنند، گفت: مجاهدت و خدمت به مردم شیرین است و خستگی نمی‌آورد.

علوی خطاب به مدیران جمهوری اسلامی ایران گفت: جایگاه خدمت به مردم را قدر بدانید و از این موقعیت به نحو احسن استفاده کنید.

وی افزود: شب و روز باید برای اعتلای جمهوری اسلامی ایران کار کرد و در این شرایط کاری هر قدر زمان صرف کنیم، ارزشمند است.

وزیر اطلاعات در بخش پایانی سخنانش به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره شرایط جنگ اقتصادی امروز اشاره کرد و گفت: فعالان عرصه تولید، رزمندگان عرصه تولید در کشور هستند و در این جنگ نابرابر اقتصادی باید از فعالان عرصه تولید حمایت کنیم.

علوی با بیان اینکه در مسیر خدمت به مردم، فرسنگ‌ها فاصله داریم، گفت: با تلاش شبانه‌روزی و بی‌منت، نباید از خدمت به مردم دریغ کنیم.

وی بر رفع موانع تولید تاکید کرد و افزود: باید با راه‌اندازی خطوط جدید تولید، کشور را خودکفا کنیم تا دشمنان نتوانند آسیبی به کشور وارد کنند.

انتهای پیام/
سید مصطفی جعفری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز