خبرگزاری کار ایران

به دلیل ساخت و ساز غیرقانونی صورت گرفت؛

دستور دادستانی برای تخریب باستی هیلز مشهد

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۱۶۴

دادستان مشهد از صدور دستور برای تخریب ویلاهای غیرقانونی ساخته شده در بلوار شاهنامه مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، غلامعلی صادقی دادستان مشهد در این خصوص گفت: بنایی که به صورت غیرقانونی و غیر مجاز ساخته شده باید به وضع قبل برگردد.

وی ادامه داد: دیگر افرادی هم‌ که به نحوی در این ماجرا دخالت داشته اند، این احتمال دارد تحت تعقیب قضایی قرار گیرند.

صادقی گفت: در این پرونده حداقل مجازات تخریب بنای غیرمجاز خواهد بود. جهاد کشاورزی باید به وظیفه قانون خود عمل کند.

قاضی حقدادی‌ معاون دادستان نیز گفت: مطابق دستور دادستانی، اعاده به وضع سابق در دستور کار کمیته صیانت از اراضی حریم شهر قرار دارد.

وی افزود:خسارتی که مجتمع مربوط، به محیط‌زیست و اراضی کشاورزی وارد آورده، به هیچ وجه قابل جبران نیست؛چرا که تا مدت ها آن اراضی‌ قابلیت بهره‌برداری کشــاورزی را نخواهد داشت.

بازپرس محمدعلى کمال زاده در خصوص پرونده این ویلاها گفت: چندی پیش پس از اطلاع از ماجرا و انجام بررسى هاى قضایى مورد نیاز، دستور بازداشت مدیر پروژه صادر شد. از همین رو تیم هاى معاونت اطلاعات سپاه پاسداران موفق شدند فرد مذکور را دستگیر کنند.

وی افزود: در ادامه متهم به شعبه منتقل و مورد بازجویى قرار گرفت و در پى آن وقتى ادله قضایى پیش روى او قرار گرفت همه چیز را لو داد و مدعى شد در ازاى صدور دستور خلاف قانون مدیر مذکور، براى او یک خودروی لوکس خریده و تحویل او داده است.

همچنین متهم اظهار کرد: پس از مدتى مدیر مذکور در جهاد کشاورزى شهرستان مشهد از من خواست تا خودرو را پس بگیرم و معادل ریالى آن را که در آن سال حدود 200 میلیون تومان بود، پرداخت کنم که این اقدام هم صورت گرفت.

این مقام قضایى تصریح کرد: در ادامه دستور بازداشت وى هم صادر و مدیر متخلف دستگیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز