خبرگزاری کار ایران

استاندار مطرح کرد:

تولید و صادرات در خراسان رضوی افزایش یافته است

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۱۵۵

استاندار خراسان رضوی گفت: بر اساس آخرین آمار تولید و صادرات کالا در این استان افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علیرضا رزم حسینی در نشست شورای اداری استان خراسان رضوی افزود: تولید کالا بویژه کالاهای صادراتی در استان ۵۰ درصد افزایش یافته و مصرف برق صنعتی که یکی از شاخص های رشد اقتصادی به حساب می آید نیز پنج درصد رشد داشته است.

وی اظهار داشت: در سفر ماه گذشته معاون رئیس جمهوری به این استان ۱۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه و طی دوره بعد از آن نیز ۵۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی و خدماتی در استان به بهره برداری رسید.

وی به ایجاد ۱۸ هزار فرصت شغلی در روستاهای استان اشاره کرد و گفت: بر اساس آخرین آمار تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ۹۷ هزار میلیارد تومان دربانک های استان سپرده گذاری شده که رتبه سوم کشور را در این زمینه به دست آورده ایم.

استاندار خراسان رضوی افزود: ۵۴ درصد سرمایه گذاری ها در استان انجام شده که باید سهم بیشتری از این سرمایه گذاری در استان جذب شود.

وی سیاست استان را همدلی و همزبانی دانست و اظهار داشت: همه ارکان حکومت در مسیر خدمت به مردم دغدغه دارند و تاکنون در حوزه حاشیه شهر مشهد و انتقال آب همکاری خوبی با آستان قدس رضوی صورت گرفته است.

رزم حسینی گفت: به استقرار امنیت پایدار معتقدیم و اگر افرادی به هر دلیل حقوقشان در استان تضییع شده باشد و تجمعی را مقابل استانداری یا دادستانی تشکیل دهند سیاست ما در قبال این افراد قانع کردن آنان و دفاع از حقوق مردم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز