خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان تاکید کرد:

ضرورت توسعه تجارت الکترونیک در کشور/ عملیات اجرایی ساخت کارگو ترمینال اصفهان پایان یافت

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۹۳۸

نایب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان و مشاور استاندار در امور صنعت از پایان عملیات اجرایی ساخت کارگو ترمینال فرودگاه شهید بهشتی اصفهان و افتتاح آن در هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، بهرام سبحانی اخذ مجوز انجمن صادرکنندگان استان اصفهان و ایجاد مراکز رشد صادرات و تجارت الکترونیک در اتاق بازرگانی اصفهان را یکی از گام های بزرگ پارلمان بخش خصوصی اصفهان برای کمک به توسعه صادرات غیر نفتی و حمایت از رشد تولید و اشتغال استان دانست.

وی ادامه داد: برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی تخصصی و کاربردی با کمک سازمان های مالیاتی، گمرک، سازمان تأمین اجتماعی و ... به منظور توانمندسازی فعالان اقتصادی استان و آشنایی بیشتر آنها با قوانین و مقررات موجود و همچنین تقویت توان مدیریتی و بازرگانی اعضای اتاق از فعالیت ها و وظایف اصلی اتاق بازرگای اصفهان است.

 نایب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: ایجاد مرکز توسعه سرمایه انسانی (متسا) با مشارکت جامعه دانشگاهی استان نیز یکی دیگر از اقدامات ویژه اتاق اصفهان در تربیت و تامین نیروی انسانی توانمند برای بخش خصوصی استان است.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه تجارت الکترونیک در کشور، اصلاح قوانین و ایجاد زیرساخت های لازم برای تحقق این مهم را ضروری دانست. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز