خبرگزاری کار ایران

عملیات ساخت راه دسترسی به بیمارستان خاتم انبیاء خلیل آباد شروع شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۹۰۹

​در مراسمی با حضور رئیس شورای عالی استانهای استان خراسان رضوی، فرماندار و دیگر روسای ادارات و اهالی روستای دهنو، عملیات ساخت راه دسترسی به بیمارستان خلیل آباد، توسط شهرداری خلیل آباد شروع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هادی گوهریان شهردار خلیل آباد در این مراسم اظهار کرد: با توجه به اینکه تنها بیمارستان این شهر فاقد محلی برای ورود وخروج بیماران بود، حسب پیگیری های فرماندار، و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، با هدف تسهیل امور بیماران و مراجعان به بیمارستان این شهرستان، با اختصاص 60 میلیارد ریال اعتبار در قالب اوراق، این مهم که از پروژه های مورد نیاز در شهرستان  بود، شهرداری به عنوان مجری ساخت این راه دسترسی و میدان را از امروز آغاز کرد.

شهردار خلیل آباد افزود: با اختصاص 15 میلیارد ریال اعتبار که توسط دکتر بنیادی، نماینده مردم این شهرستان پیگیری شد، امروز در مراسمی کلنگ عملیات ساخت راه دسترسی به بیمارستان به زمین زده شد.

 این مراسم که برزویی، و دیگر اعضای هیات رئیسه شورای عالی استان خراسان رضوی و اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان و روسای ادارات در آن شرکت داشتند، با پیام دکتر بهشتیان، نائب رئیس شورای عالی استان و عضو شورای اسلامی خلیل آباد، شروع شد.

ریحانه شریعتی ، بخشدار مرکزی خلیل آباد و دبیر ستاد هفته دولت نیز در این مراسم اظهار کرد: در هفته دولت امسال 50 پروژه با صرف هزینه ای بیش از 30 میلیارد تومان در سطح شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت و در مجموع 35 هزار نفر جمعیت شهرستان از خدمات این طرح ها برخوردار شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز