خبرگزاری کار ایران

محبی مطرح کرد:

افزایش 20 درصدی بهای سرویس مدارس در مشهد/ اختصاص 7 هزار خودرو برای سرویس‌دهی به 80 هزار دانش آموز

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۶۶۳

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد اعلام کرد: بهای سرویس مدارس نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، احمد محبی در این خصوص اظهار کرد: در جلسه کارگروه ماده 18ویژه سرویس‌های مدارس، براساس امتیازبندی تاکسیرانی و آموزش و پرورش 51 شرکت برای سرویس‌دهی به دانش‌آموزان انتخاب شدند.

وی ادامه داد: مدارس میان این تعداد شرکت تقسیم و قبل از آغاز سال تحصیلی جلسه توجیهی با مشارکت راهنمایی و رانندگی و سازمان تاکسیرانی جهت سرویس‌دهی مناسب به دانش‌آموزان برگزار خواهد شد.

محبی با بیان اینکه بیش از هفت هزار خودرو از جمله 500 ون از ابتدای مهر به بیش از 80 هزار دانش‌آموز سرویس‌دهی می‌کنند، تصریح کرد: ثبت نام رانندگان متقاضی سرویس مدارس از طریق سامانه سپند انجام و رانندگان و خودروها ابتدا از طریق سازمان مدیرت و نظارت بر تاکسیرانی، گزینش و سپس به شرکت‌ها برای سرویس‌دهی معرفی می‌شوند که این کار در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: پس از گزینش، برچسب ویژه سرویس مدارس برای خودروها صادر می شود که رانندگان ملزم به نصب آن بر روی خودروهای سرویس مدارس هستند؛ در غیر این صورت از سوی پلیس راهور و بازرسان سازمان تاکسیرانی متوقف و اعمال قانون خواهند شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد در خصوص نرخ سرویس مدارس نیز گفت: بر اساس مصوبه شورای شهر نرخ سرویس‌دهی مدارس در سال تحصیلی 98-99 با توجه به افزایش قیمت خودروها، لوازم یدکی و سایر موارد، حدود 20درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده سرویس‌دهی مدارس از ابتدای مهرماه با وضعیت مناسب‌تری نسبت به سال گذشته انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز