خبرگزاری کار ایران

جلالی خبر داد:

مشهد میزبان 7 کشور همسایه در نمایشگاه تولید ایرانی- برند جهانی

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۴۵۲

مدیرعامل شرکت نام آوران بام سبز و گروه تجاری 59 گفت: مشهد در مهرماه میزبان 7 کشور همسایه در نمایشگاه تولید ایرانی-برند جهانی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، رضا جلالی در نشست خبری نمایشگاه صادراتی تولید ایرانی- برند جهانی که در محل شرکت شهرک های صنعتی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در این نمایشگاه هیات‌های تجاری از 7 کشور ازبکستان، قزاقستان، روسیه، سوریه، عراق، عمان و افغانستان حضور می یابند و به طور میانگین با 50 مقام و هیات تجاری مشارکت دارند.

وی برپایی این نمایشگاه را حلقه اتصال شناخت بازار هدف برای تولید کننده خواند و گفت: همچنین شناسایی و معرفی تولید کننده به نام و با کیفیت به هیات‌های تجاری از دیگر اهداف برپایی نمایشگاه صادراتی تولید ایرانی- برند جهانی است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه خانواده محور است، گفت: در این نمایشگاه 5 حوزه محصولات مواد غذایی، پوشاک، لوازم خانگی، دکوراسیون خانگی، محصولات بهداشتی و آرایشی و شوینده عرضه می شود. محصولاتی که صادرات آن میسر است.   

مدیر برگزاری نخستین نمایشگاه صادراتی تولید ایرانی-برند جهانی با بیان اینکه برای برگزاری این نمایشگاه، تامین ریالی از هیچ مرجع دولتی صورت نمی گیرد، گفت: نمایشگاه یاد شده تنها با توان و تخصص جوانان و درآمدهای بخش خصوصی برپا می شود.

جلالی در خصوص حمایت های دولتی از بخش خصوصی، گفت: ممکن است تمایل برای حمایت از بخش خصوصی باشد. اما قوانین و دستور العمل های موازی که همدیگر را نقض می کند، اجازه انجام کار را نمی دهد.

وی خاطر نشان کرد: با بالا رفتن نرخ دلار اگر ماده خام نیز صادر شود، بحث فروش  مطرح نیست، بلکه به تاراج رفتن است. پس باید مواد خام به ارزش افزوده تبدیل شود.

گفتنی است، «نمایشگاه صادراتی تولید ایرانی، برند جهانی» در 60 غرفه از هفدهم تا نوزدهم مهرماه امسال در هتل همای شماره یک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز