خبرگزاری کار ایران

فاضلی هریکندی:

تهران و کرج از نظر امنیتی و اقتصادی ارتباط تنگاتنگی دارند

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۱۵۸

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: این استان برای قوه قضائیه بسیار حائز اهمیت است و به لحاظ جغرافیایی، فرصت‌ها و ظرفیت ها اکنون از حالت خوابگاهی خارج شده و مقصدی برای مهاجران است.

به گزارش ایلنا، حسین فاضلی در دیدار با استاندار البرز با اشاره به اینکه طبق بیانات نماینده ولی فقیه در استان، کرج در سایه تهران دیده می شد، افزود: همجواری با پایتخت محاسن و معایبی دارد.

وی ادامه داد: این استان برای بنده و قوه قضائیه بسیار حائز اهمیت است و به لحاظ جغرافیایی، فرصت ها و ظرفیت ها اکنون از حالت خوابگاهی خارج شده و مقصدی برای مهاجران است.

فاضلی گفت: تهران و کرج به یکدیگر متصل هستند و ارتباط تنگاتنگی از جهات امنیتی و اقتصادی دارند.

وی افزود: استان البرز هم به دلایل بسیاری مورد توجه مسئولان اجرایی کشور است. مخصوصا برای قوه قضائیه از اهمیت بالایی هم ردیف با استان تهران برخوردار است. 

رئیس کل دادگستری البرز اضافه کرد: لازمه کار در این استان همدلی و همراهی در دستگاه های حاکمیتی استان است.

وی گفت: در مجموع روحیه حاکم بر استان را روحیه وفاق و همراهی می بینیم و تدبیر استاندار البرز به عنوان نماد حاکمیت در استان این وحدت و هم افزایی را تقویت کرده است.

فاضلی افزود: بنده به عنوان نماینده عالی قوه قضائیه در استان وظیفه سیاست گذاری و هماهنگی بین سایر سازمان های قوه قضائیه را در راستای سیاستگذاری برای بهره برداری از فضای وحدت و همدلی استان برای خدمت به مردم را دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز