خبرگزاری کار ایران

فرماندار قوچان:

بستر شغلی 2558 شغل در شهرستان قوچان فراهم شده است/ حذف تدریجی کاغذ در دستور کار ادارات دولتی قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۷۶۱

فرماندار قوچان سرمایه های انسانی و اجتماعی را بزرگترین و موثرترین سرمایه ها تلقی کرد چراکه مانند سایر سرمایه ها فنا پذیر نیستند.

گزارش خبرنگار ایلنا از قوچان، هادی رجائی نیا در جلسه شورای اداری و در حضور روسای دستگاه های اجرایی و اداری قوچان، علت عدم وجود تنش و نابسامانی در کشور  را مشارکت و همکاری تمام دستگاه ها و ارگان های نظام دانست و یاد آور شد: شهیدان رجایی و باهنر  گرچه بعد از انقلاب روی کار آمدند اما دو تن از موثر ترین افراد در پیروزی انقلاب اسلامی بوده اند و الگوی رفتاری در زمینه های خدا محوری، مردم محوری، ساده زیستی و... برای تمامی کارمندان دولت نیز هستند.

وی با بیان این نکته که نیروی انسانی از مهم ترین مجموعه های هر نظامی است، خاطر نشان کرد: سرمایه های مادی و طبیعی فنا پذیرند اما سرمایه های انسانی و اجتماعی بزرگترین سرمایه هایی هستند که می توان  بدون پول و تنها با پویایی و فعالیت شان، کارهای بزرگ و موثری انجام داد و خوشبختانه این ظرفیت در مجموعه اداری شهرستان قوچان وجود دارد.

هادی رجایی نیا خطاب به کارمندان نمونه ی دستگاه های اداری و اجرایی قوچان، گفت: قطعا عملکرد شما در پویایی و فعالیت سازمان بسیار موثر خواهد و باید بیش از پیش فعالیت خود را گسترش دهید تا اقدامات و فعالیت های انجام شده در دستگاه ها  نیز افزایش یابد.

وی همچنین از افتتاح و کلنگ زنی 126 پروژه در هفته دولت خبر داد و تاکید نمود: خوشبختانه تا کنون زمینه و بستر شغلی  2558 شغل در شهرستان قوچان  ایجاد شده و تسهیلات بسیار خوبی به بخش خصوصی و همچنین دولتی، مانند تسهیلات روستایی و عشایری و اشتغال خانگی تعلق گرفته است.

رئیس شورای اداری شهرستان در ادامه اعلام کرد: در سال رونق تولید ملی، حذف تدریجی کاغذ در ارگان های اداری و دولتی مبنی بر صرفه جویی در دستور کار ادارات دولتی قرار دارد.

وی با اشاره به این مطلب که باید جذب سرمایه گذار را در قوچان افزایش دهیم، تصریح نمود: در جلسات شورای اداری برای جذب راحت و سریع تر سرمایه گذار بحث حذف قوانین دست و پا گیر مطرح شد اما متاسفانه  در برخی از دستگاه های اجرایی و اداری ما هنوز گرفتار این مسائل هستیم.

فرماندار قوچان اذعان داشت: تمام دستگاه های اجرایی که در بحث سرمایه گذاری فعالیت میکنند موظف هستند تا فلوچارت مربوط به دستگاه خود را در اداره نصب نمایند  تا سرمایه گذار سردرگم نشود.

در جلسه شورای اداری امروز، ضمن ارائه گزارش کار توسط رئیس جهاد کشاورزی، رئیس بنیاد مسکن شهرستان قوچان به تجلیل از کارمندان نمونه دستگاه های اداری و اجرایی پرداخته و مراسم تودیع و معارفه رییس چند اداره نیز برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز