خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

بارش باران در 7 استان کشور در پایان هفته/ فردا دریای خزر مواج است

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۳۹۸

کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را طی روز‌های آینده تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی با اشاره به شرایط جوی کشور طی روز‌های آینده، گفت: برای بعد از ظهر امروز شمال استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، ارتفاعات البرز در زنجان، قزوین، البرز و تهران، شرق هرمزگان رگبار پراکنده و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه در گیلان و مازندران بارش خفیف باران پیش یبینی می‌شود، افزود: سه‌شنبه برای غرب گلستان بارش خفیف باران و برای شمال کردستان رگبار پراکنده و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

گودرزی ادامه داد: از بعد از ظهر و اوایل شب چهارشنبه به تدریج با نفوذ جریانات شمالی برای سواحل دریای خزر بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه پنج شنبه برای گیلان و مازندارن بارش باران انتظار است، گفت: خراسان شمالی، خراسان رضوی، ارتفاعات البرز، شمال سمنان و تهران رگبار پراکنده همراه رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

گودرزی با تاکید بر اینکه تا آخر هفته شرق و جنوب شرق کشور به ویژه زابل، شرق کرمان و هرمزگان وزش باد‌های شدید همراه با گرد و خاک را تجربه می‌کند، افزود: برای سایر مناطق کشور جوی پایدار پیش بینی می‌شود.

وی همچنین از خنک شدن ۳ تا ۵ درجه‌ای دمای هوا در سواحل دریای خزر خبر داد و گفت: از سه شنبه تا حدودی دریا مواج خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه تهران وضعیت هوای صاف تا کمی ابری را تجربه می‌کند، گفت: شهرکرد با دمای ۶ درجه به عنوان خنک‌ترین و اهواز با دمای ۴۷ درجه گرم‌ترین مراکز استان در کشور هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز